וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הופתעה באז'קסיו, גם מארסיי הפסידה

הקבוצה הקטנה מקורסיקה גברה על האימפריה 1:3, ליון שנייה. נאנסי הפתיעה את מארסיי, ניצחה 0:1 ונחלצה מהמקום האחרון

המחזור ה-23 בליגה הצרפתית הגיע הערב (ראשון) לסיומו כאשר במוקד עמדה אז'קסיו הקטנה שהפתיעה את ליון עם 1:3 מרשים, הניצחון הראשון שלה על האימפריה מאז 1973. גם מארסיי איבדה את המומנטום ומתרחקת מפריס סן ז'רמן וספגה הפסד 1:0 לנאנסי שנחלצה מהמקום האחרון. מונפלייה ניצחה 1:3 את ריימס.

בפטימבי גומיס שחקן ליון. AP
החמיץ פנדל ונענש בצד השני. גומיס/AP

אז'קסיו - ליון 1:3

ליון הייתה יכולה להידבק בחזרה לפ.ס.ז' אם היא הייתה חוזרת מקורסיקה עם ניצחון, אבל הפסד מפתיע שלה הותיר את הפער בפסגה על שלוש נקודות. האורחים דווקא עלו ליתרון משער של אלכסנדר לקאזט בדקה ה-53, אבל התשובה של אז'קסיו הייתה כמעט מיידית ושאקיר בלגזואני קבע 1:1 בדקה ה-57. שמונה דקות עברו והמהפך הושלם, כשהפעם הכובש הוא אדריאן מוטו הוותיק. בדקה ה-87 ליון קיבלה הזדמנות פז להשוות, אבל ממו אוצ'ואה עצר את הפנדל של בפטימבי גומיס ושלוש דקות מאוחר יותר ליון נענשה סופית. דיאן לוברן ביצע עבירה על דניס אולייש בתוך הרחבה, ראה כרטיס אדום ומוטו בעט את הפנדל פנימה כדי להשלים 1:3 וצמד אישי.

מארסיי - נאנסי 1:0

הקבוצה של פטריק גבריאל לא הצליחה לנצל את ההפסד של ליון ששיחקה לפניה, ונותרה במקום השלישי במרחק של שש נקודות מפריס סן ז'רמן המוליכה. אחרי מחצית ללא שערים, מארסיי, שסיימה בתיקו במחזור הקודם מול ראן, איבדה את ג'ואי בארטון שהורחק בדקה ה-59. השער היחיד במשחק הובקע דווקא על ידי אנדרה איוו, שכבש שער עצמי בדקה ה-77. עבור נאנסי מדובר בניצחון חשוב, השני שלה ברציפות, בנסיונות ההיחלצות מהתחתית, כשהיא ניצבת במקום האחד לפני אחרון ומנצלת את התיקו של טרואה בשבת.

מונפלייה - ריימס 1:3
למונפלייה: סולימאן קמארה (49), מרקו אסטרדה (65), יונס בלהנדה (71). לריימס: גאטן קורטה (33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully