וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניצחון לפ.ס.ז', עוד הפסד למונפלייה

רגע לפני ליגת האלופות, פסטורה וזלאטן הובילו את הפריזאים ל-0:2 על טולוז, בעוד שהאלופה נפלה עם 3:1 בחוץ מול ריימס

גם הליגה הצרפתית, כמו שאר הליגות הגדולות באירופה, שבה לפעילות בסוף השבוע עם המחזור החמישי. היום (שישי), נערכו שני המשחקים הראשונים של המחזור ובהן הופיעו האלופה וסגניתה, אלא שכל אחת מהן הולכת לכיוון שונה לחלוטין.

פריס סן ז'רמן, שהשקיעה מיליונים רבים בקיץ כדי להשיג סופסוף את תואר האליפות הנכסף ופתחה עם שלוש תוצאות תיקו, רשמה הערב את ניצחון הליגה השני ברציפות שלה, 0:2 על טולוז. לאורחים היו עד היום שמונה נקודות, אבל הפעם הם לא מצאו תשובות מול הקפצה מבריקה של חאבייר פסטורה בדקה ה-38, אחרי שהארגנטינאי חמק ממלכודת הנבדל. זלאטן איברהימוביץ', שהליגה הזו קטנה עליו בכמה מידות, כבש את השני בדקה ה-69, אחרי שז'רמי מנז פירגן לו והוא גלגל פנימה מול רשת חשופה.

ובעוד שפריס סן ז'רמן צוברת תאוצה לפני משחקה בליגת האלופות מול דינמו קייב ביום שלישי, הרי שהאלופה מונפלייה, שתפגוש באותו יום את ארסנל, ממשיכה לפשל והפסידה 3:1 בחוץ לעולה החדשה ריימס. דייגו העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-38 ורמי קאבלה השווה בדקה ה-55, אבל כריסטופר גלומבאר כבש (71) ובישל לגאטן קורטה (86) כדי לסדר לריימס שלוש נקודות גדולות. מונפלייה עם הפסד שלישי בחמישה משחקים.

בשבת התחדשו המשחקים, כשנועלת הטבלה טרואה מנעה מליל ניצחון שני העונה ונפרדה ממנה ב-1:1. אחרי לא מעט לחץ מצידם של האורחים מליל, הם מצאו את הרשת כשדימיטרי פאייה כובש בדקה ה-38. המארחים נראו רע והתקשו לייצר הזדמנויות, אבל סבסטיאן גרקס כבש מקרוב, דקה לסיום המשחק ושלח את שתי הקבוצות לחפש ניצחון ראשון במקום אחר.

אחרי ארבעה הפסדים מארבעה משחקים, רשמה הערב סושו את ניצחונה הראשון העונה, כשהשיגה ניצחון חוץ נאה, 0:1 על סנט אטיין. האורחים הגיעו עם הרבה מוטיבציה, והיו מסוכנים יותר במחצית הראשונה, אבל השכילו לכבוש רק בדקה ה-75, אז כבש תיירי דובאי במספרת מרהיבה. סימון פופלאן הצטיין בשערה של סושו, ג'ונתן בריסון הורחק משורות סנט אטיין.

קבוצה נוספת שמצאה את ניצחונה הראשון העונה היא אוויאן, שגברה בבית 0:3 על באסטיה. סדריק ברבוסה כבש את הראשון לזכות המארחים כשנגח לרשת בדקה ה-31. יאניק סגבו הכפיל את היתרון בדקה ה-73, וברבוסה הקפטן השלים צמד בדקה ה-78 כדי להעניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות במיוחד בתחתית.

במשחק נוסף ניצחה ניס את ברסט של עדן בן בסט 2:4, כאשר החלוץ הישראלי פתח בהרכב והשלים 90 דקות. ולנסיין ובורדו סיימו ב-0:0 מאכזב.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully