וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת צרפת: ארבעה שחקנים יועמדו לדין על אירועי היורו

נאסרי, מנז, בן ארפה ומ'ווילה לדין בעקבות התנהגותם ביורו. ההתאחדות פנתה לדידייה דשאן, אחרי שוונגר וז'יראר כבר סירבו

איגוד הכדורגל הצרפתי ערך היום (שלישי) מסיבת העיתונאים בעקבות ההופעה הבינונית של הנבחרת הלאומית ביורו 2012, ובו דן בזהות מחליפו של לורן בלאן ובתנהגות של חלק משחקני הטריקולור בעקבות ההדחה ברבע הגמר.

כעת נדמה כי המועמד המוביל להחליף את בלאן הוא דידייה דשאן, שעזב אמש את מארסיי. בהתאחדות סיפרו כי דשאן קיבל פניה רשמית, וביקש מספר ימים נוספים לחשוב על ההצעה. עד סוף השבוע ישיב שחקן העבר המצוין תשובה.

מוקדם יותר היום דיווחה התקשורת הצרפתית כי נציגים מההתאחדות פנו למאמן ארסנל ארסן ונגר במטרה ולנסות ולשכנע אותו להחליף את בלאן, אך זה סירב. גם רנה ז'יראר קיבל פניה והשיב בשלילה, כשמאמן מונפלייה שעבד כמאמן הנבחרת הצעירה לארבע שנים אפילו אמר: "אני מכיר את ההתאחדות, הם שחררו אותי ללא סיבה ואני לא רוצה לחזור לשם".

השחקנים שעמדו בפני וועדת משמעת של ההתאחדות הצרפתית הם סמיר נאסרי, שקילל עיתונאי לאחר ההפסד לספרד, ז'רמי מנז, חאטם בן ארפה ויאן מ'ווילה. "חלק מהשחקנים ביצעו טעויות, וזה הכרחי שהם ייענשו על כך. יש הרבה אנשים שייצגו יפה את צרפת ואת הנבחרת הלאומית, וחבל ששניים או שלושה אנשים יהרסו את זה".

התקשורת הצרפתית דיווחה מוקדם יותר כי נאסרי עלול לספוג השעיה של שנתיים מהנבחרת בשל העימות עם העיתונאי, כאשר בן ארפה יועמד לדין בשל עימות עם לורן בלאן, ז'רמי מנז בשל עימות עם הוגו לוריס ויאן אמבילה משום שלא לחץ את ידו של בלאן לאחר שהוחלף מול שבדיה. עונשם של הארבעה ייקבע בקרוב, אך דבר אחד כבר נקבע: בונוסים בסך 100 אלף דולר שהובטחו להם בעקבות ההעפלה לרבע הגמר, "הוקפאו".

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully