וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דשאן ימשיך לאמן את מארסיי

סגנית אלופת צרפת הודיעה כי המאמן המוערך יכבד את חוזהו ויחל את עונתו השלישית. פרנסיס ז'ילו מונה למאמן בורדו

אחרי לא מעט שמועות ולמרות הודעת העזיבה של אחד מנאמניו, גבריאל היינצה, בגלל הסחבת בעניין המאמן, הודיעה מארסיי רשמית כי דידייה דשאן יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. היו"ר ונסן לברון אמר היום (שני): "כמו שאמרתי כבר לפני כחודש, דשאן יכבד את חוזהו וימשיך לעונה שלישית במארסיי".

ב-27 במאי הודיע דשאן כי הוא שוקל את צעדיו לגבי העונה הבאה, ואף לא הכחיש מגעים עם קבוצות כמו רומא וצ'לסי, שהיו מוכנות לשלם שלושה מיליון יורו כפיצוי למארסיי על שחרורו. דשאן החזיר את האליפות למארסיי אחרי 17 שנים וזכה בדאבל ב-2010, כאשר את העונה החולפת סיימה הקבוצה במקום השני והסתפקה בגביע הליגה.

המאמן בן ה-42 ינסה כעת לחזק את הקבוצה, שאיבדה את המגן השמאלי טאייה טאיוו לטובת מילאן ונאלצה להתמודד עם הצהרות עזיבה מצד היינצה ולוצ'ו גונזאלס. מארסיי תשחק גם בעונה הבאה בליגת האלופות, לאחר שהעונה נעצרה בשמינית הגמר על ידי מנצ'סטר יונייטד.

בניגוד למארסיי, בורדו ביצעה שינוי על הקווים והחתימה לשנתיים את פרנסיס ז'ילו, שאימן בשלוש השנים האחרונות את סושו והוביל אותה העונה למקום החמישי המפתיע. ז'ילו מחליף בתפקיד את ז'אן טיגאנה, שנכשל ועזב את תפקידו עוד לפני סיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully