וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: לאנס ירדה, מארסיי התרחקה מהאליפות

1:1 דרמטי מול מונאקו לא עזר לקבוצה מהצפון, שגם החזירה את יריבתה לקו האדום. הקבוצה של דשאן סיימה ב-2:2 עם לוריין

אחרי זכייתה המרגשת של ליל בגביע הצרפתי, חזרה הליגה לפעילות כשלמארסיי הייתה אפשרות הערב (ראשון) לצמק את הפער מהמוליכה ליל לנקודה, אלא שהיא כשלה בכך וסיימה בתיקו 2:2 בחוץ עם לוריין. ביום רביעי תארח ליל את סושו השישית ותוכל להעלות את הפער לשש נקודות ולהבטיח אליפות מעשית. עוד לפני משחקה של מארסיי נערכו מספר קרבות תחתית מותחים שחרצו את גורלה של לאנס בליגה והורידו את מונאקו מתחת לקו האדום.

לוריין - מארסיי 2:2

האלופה קרובה מאוד להיפרד מתארה אחרי שחילצה נקודה במשחק החוץ מול לוריין חסרת העניין בליגה. לוק רמי העלה את התכולים ליתרון אחרי רבע שעה מבישול של שארל קאבורה, אבל לאמין קונה הצעיר איזן (47) וחגג שער בכורה בליג 1. קווין גמיירו קיווה ששערו הפך את המשחק עם שער (79) והשתווה למוסא סו עם 21 שערים בראש טבלת המבקיעים. אלא שאנדרה פייר ג'יניאק איזן (88) וחילק את הנקודות. מארסיי מפגרת כעת בשלוש נקודות אחרי ליל המוליכה, שאם תנצח ביום רביעי את סושו בבית תגדיל את הפער לשש נקודות כשנותרו שני מחזורים לסיום, מה שיקרב אותה מאוד אל דאבל ואליפות ראשונה מאז 1954.

מונאקו - לאנס 1:1

משחק התחתית המסקרן בנסיכות עשה שירות רע לשתי הקבוצות, כשלאנס נפרדה סופית מהליגה ואילו מונאקו ירדה שוב אל מתחת לקו האדום. בנג'מין מוקאנג'ו העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-19, אבל רפאל וראן קבע שוויון דרמטי עם נגיחה בתוספת הזמן וסיבך כהוגן את מונאקו.

קון - מונפלייה 0:2

הקבוצה של פרנק דומא המשיכה את התקופה הטובה ועשתה צעד משמעותי לעבר הישארות. רומן המומה הנהדר כבש בדקה ה-27 ובישל לקנדיה טראורה את השני לרשת מונפלייה בדקה ה-69. קון במקום ה-14 עם 44 נקודות, שלוש מעל הקו האדום.

נאנסי - ניס 0:3

מי שדילגה מעל מונאקו היא נאנסי, שהתקדמה למקום ה-17 והשאירה גם את ניס בקלחת. יוסוף חאג'י (34), פסקל ברנגה (76) והמחליף בקאיי טראורה (87) כבשו לזכות הקבוצה המנצחת, רנאטו סיבלי האורח הורחק (68)

משחקים נוספים:

ולנסיין - אוקזר 1:1
לוולנסיין: פואד קאדיר (80). לאוקזר: ג'ו-גוק ג'ונג (87)

סנט אטיין - ראן 2:1
לסנט אטיין: בקארי סאקו (28). לראן: ויקטור הוגו מונטאניו (11), ז'רום לרואה (44)

ארל-אביניון - טולוז 0:1
לארל: קאמל גילאס (20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully