וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל שרדה את הבצורת

מוליכת הטבלה התגברה על המחזור השחון עם 0:1 דרמטי על האחרונה ארל-אביניון. ננה סידר לפ.ס.ז' השנייה 1:2 על ולנסיין

שישה משחקים הוציאו הערב (שבת) לדרך את המחזור ה-17 בצרפת, ובהפסקות עמדה התוצאה בכל המשחקים על 0:0. במחצית השנייה הגיעו שמונה שערים, כשאחד דרמטי במיוחד, של טוליו דה מלו, העניק לליל 0:1 על ארל-אביניון האחרונה וסידר לה שבוע נוסף בפסגה. פריס סן ז'רמן נותרה במקום השני אחרי 1:2 על ולנסיין מצמד של ננה. המשחק השביעי של המחזור, בין אוקזר למארסיי, הסתיים ב-1:1.

ארל-אביניון - ליל 1:0

רודי גרסיה, מאמן המוליכה, הזהיר משאננות לפני משחק החוץ של קבוצתו מול נועלת הטבלה, ובהחלט ידע למה. ליל, הקבוצה האטרקטיבית בליגה, עלתה בהרכבה החזק מלבד ז'רביניו הפצוע, שיחקה ביתרון מספרי 37 דקות (ג'אמל איט בן אידיר הורחק משורות ארל-אביניון) ובכל זאת לא הצליחה למצוא את הרשת. מוסא סו ואדן הזארד הרבו להחמיץ, אבל שלוש דקות בתוך תוספת הזמן הגביה הזארד לרחבה וטוליו דה מלו העניק לליל ניצחון דרמטי במיוחד.

ולנסיין - פריס סן ז'רמן 2:1

אחרי שישה משחקים ללא הפסד וכשהיא במקום השני בטבלה, יצאה פריס סן ז'רמן למשחק חוץ בסטאד נונגסר של ולנסיין, אותה אימן אנטואן קומבוארה לפני שחזר לקבוצה מהבירה, והשיגה ניצחון חשוב. סילבן ארמן הוותיק ציין את משחקו ה-300 במדי פ.ס.ז', ומי אם לא ננה הנפלא חגג ראשון עם שערו ה-10 העונה בדקה ה-47. ולנסיין הצליחה לאזן מרגלי המחליף וינסנט אבובקאר בדקה ה-82, אבל שתי דקות לאחר מכן ננה השלים צמד והשאיר את פ.ס.ז' צמודה לליל.

אוקזר - מארסיי 1:1

שתיים משלוש הנציגות של צרפת בליגת האלופות חתמו את משחקי השבת עם חלוקת נקודות. מארסיי עלתה ליתרון בדקה השביעית משער של לוק רמי, אבל נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-39 אחרי שסטפן מ'ביה הכשיל ברחבה את ז'וליאן קרסיה. ואלטר בירסה הסלובני כבש מהנקודה הלבנה ולמעשה חתם את התוצאה.

משחקים נוספים:

לוריין - לאנס 0:3
ללוריין: מורגן אמלפיטאנו (49), לינל קיטמבלה (56), ארנולד מ'בואמבה (74)

נאנסי - סושו 0:1
לנאנסי: אנדרה לואיז (74)

ברסט - מונפלייה 0:0

קון - ניס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully