וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי עלתה למקום הראשון

האלופה ניצלה את הצפיפות וכבשה את הפסגה בזכות 0:4 על מונפלייה אחרי שליל חילצה רק 1:1 מבורדו. 0:2 ללוריין על ראן

כאשר שתי נקודות בלבד (!) מפרידות בין המקום הראשון לשמיני, החל הערב (שבת) המחזור ה-15 בליגה הצרפתית. בשבוע שעבר ראינו איך תוך 24 שעות מתחלפות ארבע מוליכות, וגם הפעם יש שינוי זמני בפסגה. האלופה מארסיי זינקה מהמקום החמישי לראשון בזכות ניצחון ביתי 0:4 על מונפלייה והפסד של ראן בדרבי 2:0 ללוריין, כאשר ליל פספסה הזדמנות לשמור על המקום הראשון בעקבות 1:1 מאכזב מבחינתה נגד בורדו. המשחק בין ברסט ללאנס הופסק במחצית בגלל משטח קפוא.

מארסיי - מונפלייה 0:4

האלופה הגיעה במצב רוח מצוין אחרי ניצחון החוץ הגדול בליגת האלופות על ספרטק מוסקבה, והתגברה לא קושי על מי שדורגה במקום השני ערב המחזור. מונפלייה לא ניצחה מעולם בסטאד ולודרום, כשהמשחק הזכור מכולם הוא ההפסד שלה 5:4 ב-1998, אחרי שכבר הוליכה 0:4. גם הפעם היא חטפה בראש, כשלוצ'ו גונזאלס כיכב עם שער בדקה ה-20 ובישול למתיו ולבואנה בדקה ה-65. בתווך הבקיע בנואה שיירו את השני בדקה ה-28. המחליף לוק רמי סגר עניין בתוספת הזמן.

בורדו - ליל 1:1

האורחת שעלתה במחזור הקודם למקום הראשון בטבלה פספסה הזדמנות לשמור על הפסגה בסטאד שבאן דלמאס ונכנעה ליריבה שדווקא נמצאת במגמת שיפור בשבועות האחרונים והגיעה עם שני ניצחונות רצופים. האורחים עלו ראשונים ליתרון בדקה ה-35 אחרי שכדור קרן פגש את הרגל של מוסא סו, שהבקיע מקרוב. אלא שלבורדו לקח 16 דקות בדיוק להשוות אחרי שער עצמי שהבקיע אדיל ראמי. בבורדו חזר להרכב אלו דיארה, שפגע בשופט והורחק משישה משחקים. דיארה שיחק 47 דקות.

לוריין - ראן 0:2

בשבוע שעבר ניצחה ראן בדרבי את ברסט, אבל המזל לא האיר לה פנים בדרבי הנוסף של חבל בריטני מול לוריין. ללא סילבן מארבו שיחמיץ את יתר המשחקים ב-2010, אבל עם ז'רום לרואה בהרכב, ראן רצתה להמשיך את רצף ההצלחות שלה מול השכנה לחבל בריטני, שלא ניצחה דרבי בליגה מאז 2002, אך ספגה בדקה ה-61 מרגלי אלכסיס רומאו. גם השער השני של המארחים הגיע משחקן הגנה, כשהמגן ז'רמי מורל הבקיע בדקה ה-86. ניצחון יוקרתי ללוריין.

ברסט - לאנס 0:0 (הופסק בדקה ה-45)

מאז העפילה באופן סנסציוני לפסגת הליגה, ברסט הפסידה פעמיים וסיימה משחק נוסף בתיקו. בקבוצה רצו לעצור את הנסיגה במשחק הבית מול קבוצת התחתית של לאנס, שניצחה בברסט רק פעם אחת בהיסטוריה (1986), אבל למזג האוויר ולשופט היו תכניות אחרות. אחרי מחצית מאופסת בה שחקני שתי הקבוצות התקשו לפתח משחק על המגרש הקפוא, הופסק המשחק והוא יחודש במועד אחר.

משחקים נוספים:

נאנסי - סנט אטיין 1:1
לנאנסי: מראמה והירואה (67). לסנט אטיין: לוק פראן (51)

מונאקו - ניס 1:1
למונאקו: פארק צ'ו יונג (76 בפנדל). לניס: אריק מולונגי (85)

ולנסיין - ארל-אביניון 0:3
לוולנסיין: גרגורי פוז'ול (20), קרלוס סאנצ'ז (78), גאל דאניק (83)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully