וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: עכשיו תורה של מונפלייה להוליך

ניצחה 0:1 את ניס וטיפסה לפסגה אחרי שברסט נכנעה לראן. פ.ס.ז' גברה על קון 1:2, 0:1 לאלופה מארסיי בטולוז

הצפיפות בליגה הצרפתית הולידה הערב (שבת) מוליכה חדשה. מונפלייה ניצחה את ניס 0:1 באחד ממשחקי הדרבי של דרום צרפת, ניצלה את הפסדה של ברסט 2:1 לראן, ועלתה למקום הראשון. גם פריס סן ז'רמן חלפה על פני ברסט בזכות ניצחון 1:2 על קון. גם מארסיי חזק בצמרת אחרי 0:1 דרמטי במגרשה של טולוז. אוקזר וסנט אטיין נפרדו ב-1:1.

פריס סן ז'רמן - קון 1:2

האורחת, שלא ניצחה בליגה כבר חודשיים (שבעה משחקים) רצתה לשחזר את הסנסציה שחוללה בפריס ב-2007 עם ניצחונה היחיד בפארק דה פראנס עד היום. אלא שלפריס סן ז'רמן יש מחשבות על אליפות והיא קיבלה - משחק ביתי שני ברציפות - תרומה משני החלוצים שלה, שהעלו אותה זמנית למקום הראשון. גיום הוארו נגח לרשת בדקה ה-40 ושותפו לחוד מבלוט ארדינג הכפיל 10 דקות לאחר מכן מבישול של סילבן ארמן. קון צימקה משער בדקה ה-85 של יוסף אל עראבי, מלך שערי הליגה עם 10 כיבושים.

ניס - מונפלייה 1:0

שער של אוליבייה ז'ירו בדקה ה-83 אחרי בישול של מרקו אסטרדה הצ'יליאני, השישי העונה של החלוץ בן ה-24, העניק למונפלייה את הניצחון היקר שהעלה אותה למקום הראשון. ומי זוכר היום שהיא פתחה את העונה עם ניצחון בודד בחמשת המשחקים הראשונים שלה?

ראן - ברסט 1:2

250 קילומטרים מפרידים בין שתי הערים הללו מחבל בריטני, שקיבלו בחזרה את הדרבי אחרי 20 שנה. בפעם הקודמת שראן אירחה את ברסט היא ניצחה אותה בקלות 0:3, והעונה היא הסתפקה ב-1:2 שמנשל את העולה החדשה מהפסגה. ראן צברה רק שתי נקודות בארבעת המשחקים האחרונים שלה ואיבדה בשל כך את הפסגה למקום הראשון לברסט, שהתקשתה גם היא למעלה והוסיפה למאזנה רק נקודה מאז. קללת המקום הראשון שיחקה הפעם לידיה של ראן, שנהנתה משער גדול של ז'ירס אקוקו בדקה ה-39 ומשער יפה לא פחות של המחליף ז'רום לרואה (הראשון שלו העונה) בדקה ה-82. ברונו גרוגי צימק בפנדל בדקה ה-90.

טולוז - מארסיי 1:0

פחות משלושה חודשים עברו מאז עזב אנדרה פייר ג'יניאק את טולוז, והערב הוא חזר לשם במדי האלופה מארסיי. ג'יניאק, שכבש רק שער ליגה אחד עד כה ומתקשה להרשים (מלבד השלושער ב-0:7 על ז'ילינה), לא הרשית גם הפעם, אבל מארסיי השיגה ניצחון דרמטי מנגיחה של המחליף אנדרה איוו בדקה ה-88, אחרי שבדקה ה-55 החטיא טאייה טאיוו מהנקודה הלבנה. טולוז, שפתחה את העונה עם ארבעה ניצחונות, ניצחה מאז רק פעם אחת ב-10 משחקים. מארסיי חוגגת לראשונה בטולוז מאז 2005 ועולה זמנית למקום השלישי.

סנט אטיין - אוקזר 1:1

הראשונה נחשבה במחזורים הראשונים של העונה להפתעה גדולה ואילו השנייה לאחת המאכזבות, אבל בליגה צפופה כמו זו שתיהן הגיעו למשחק הזה עם 18 נקודות. סנט אטיין לא ניצחה כבר חמישה מחזורים ובדקה ה-28 נקלעה לפיגור בעקבות שער נגיחה של בלם אוקזר ז'אן פסקל מיניו. לוק פראן, קפטן סנט אטיין שחזר מפציעה, כבש את השווין בדקה ה-54.

משחקים נוספים:

נאנסי - ולנסיין 0:2
לנאנסי: אנדרה לואיז (29), מראמה והירואה (74)

סושו - לוריין 0:2
לסושו: מודיבו מאיגה (43), אידיי בראון (59)

ניס - מונפלייה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully