וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ברסט הקטנה עלתה למקום הראשון

העולה החדשה ניצחה 0:2 את סנט אטיין וכבשה את הפסגה בעקבות דחיית המשחק בין מארסיי לראן. 1:2 לליון על סושו

המחזור ה-11 בליגה הצרפתית אמור היה לעמוד בסימן קרב הצמרת בין האלופה מארסיי למוליכה ערב המחזור, ראן. אלא שההתמודדות הזו נדחתה בשל תנאי מזג האוויר הגרועים ומי שניצלה זאת כדי לכבוש את הפסגה היא ברסט המפתיעה, שניצחה 0:2 את סנט אטיין הערב (שבת). ליון השיגה ניצחון ביתי חשוב 1:2 על סושו, בעוד טולוז ולאנס נפרדו ב-1:1.

מארסיי - ראן (נדחה)

קרב הצמרת בין האלופה המדורגת במקום השני למוליכת הטבלה המפתיעה, נדחה בעקבות גשם כבד שיורד בדרום צרפת ביממה האחרונה. השופט פרדי פוטרל החליט לא לשלוח את השחקנים לכר הדשא בסטאד ולודרום, והמשחק עשוי להיערך מחר אם מזג האוויר יאפשר זאת.

ברסט - סנט אטיין 0:2

העולה החדשה המפתיעה האריכה את רצף הדקות שלה ללא ספיגה ל-791 ועלתה למקום הראשון הודות לדחיית המשחק בין מארסיי לראן. ברסט החזיקה מעמד עד הדקה ה-77 מול סנט אטיין שמאבדת גובה (שתי נקודות מ-12 האחרונות) ואז מריו ליצ'קה הצ'כי נגח לרשת. שש דקות לאחר מכן גם רומן פוייה כבש במתפרצת וברסט שמרה על הבית נקי מהפסדים. מי היה מאמין שהקבוצה הזו, שחזרה לליגה הבכירה אחרי 19 שנים, תוליך את הליגה בחלוף 11 מחזורים?

ליון - סושו 1:2

בעונה שעברה האורחים הצליחו להפתיע עם 0:2 בסטאד דה ז'רלאן, אבל הפעם הם נחלו הפסד ליגה שלישי ברציפות. ליון הגיעה למשחק אחרי שבוע גרוע אותו החלה עם תיקו עלוב מול ארל-אביניון ולאחר מכן גם הודחה מגביע הליגה על ידי פריס סן ז'רמן. למרות זאת, נשיא המועדון הודיע סופית על הישארותו של המאמן קלוד פואל עד תום העונה, דיבר על תחושת שינוי וקיבל שלוש נקודות חשובות. בדקה ה-31 בישל יוהאן גורקוף במתפרצת למישל באסטוס, אבל סושו חזרה עם שער של אידיי בראון בדקה ה-66. האוהדים המקומיים חשו עוד מפלה מתקרבת, אבל המחליף הצעיר אלכסנדר לקאזט הבטיח את הניצחון של ליון בדקה ה-69.

טולוז - לאנס 1:1

הסגולים חזרו לעצמם במחזור הקודם עם 1:3 על סושו, אבל לא הצליחו לגבור בבית על האורחת המתוסבכת. לא מעט בלגן היה השבוע באימוני לאנס, כולל לקיחת סרט הקפטן מיוהאן דמון, שרב במשחק אחד עם חברו ננאד קובאצ'ביץ' ובחמישי שבר את פרקי האצבעות לאחר שחבט בקיר בעקבות ויכוח עם עיסאם ג'מע. הצרות של לאנס נמשכו בדקה החמישית עם פנדל מדויק של פאולו משאדו מטולוז, אבל אלדין יחיא איזן בדקה ה-28.

משחקים נוספים:

קון - נאנסי 3:2
לקון: יוסף אל עראבי (13), קנדיה טראורה (52). לנאנסי: יוסוף חאג'י (36 בפנדל), גרגורי טאפורו (39, עצמי), בקאי טראורה (70)

אוקזר - ניס 0:2
לאוקזר: ואלטר בירסה (43), בנואה פדרטי (78)

לוריין - ארל-אביניון 0:2
ללוריין: קווין גמיירו (55), לינל קיטמבלה (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully