וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ממשיכה לאכזב

יריבת הפועל תל אביב בליגת האלופות שוב פישלה עם 1:1 ביתי מול ולנסיין. הפסד ראשון למוליכה טולוז, 1:0 מול סנט אטיין

ניצחון הבכורה של לורן בלאן כמאמן נבחרת צרפת נתן תקוה מחודשת לכדורגל הצרפתי, והערב (שבת) הליגה שבה לפעילות עם המחזור הרביעי. ליון, יריבת הפועל תל אביב בבית ב' של ליגת האלופות, שוב אכזבה עם 1:1 ביתי מול ולנסיין. מוליכת הטבלה טולוז ספגה הפסד ראשון, כשנוצחה 1:0 במגרשה על ידי סנט אטיין. פריס סן ז'רמן מחצה את ארל-אביניון 0:4 ואילו ראן שמרה על המקום השני עם 1:2 דרמטי על סושו.

ליון - ולנסיין 1:1

כשברקע הפתיחה הגרועה ביותר שלה ב-10 השנים האחרונות, ליון שוב כשלה בניסיון להשיג ניצחון שני העונה והוסיפה לדיברוים על משבר. בקבוצה קיבלו בברכה את ליסנדרו לופז ומישל באסטוס ששבו מפציעות וקיוו שיוהאן גורקוף ייקח אחריות במרכז המגרש, אבל דווקא ז'רמי פייה הצעיר נגח לרשת של ולנסיין בדקה ה-27 אחרי בישול של ג'ימי בריאן. ז'רמי טולאלן, שהציג יכולת איומה כבלם, חזר לקישור הודות לצירופו של פאפ דיאקטה, אבל החלק האחורי לא התייצב וליון ספגה בדקה ה-69 מראשו של גטאן בונג.

טולוז - סנט אטיין 1:0

הפתעת העונה עד כה קיוותה לשמור על המאזן המושלם גם במחזור החמישי, אבל דווקא הקפטן שלה לשעבר, לורן באטלס, שהשלים 10 עונות בשתי קדנציות במדים הסגולים, קלקל את התוכניות עם שער נגיחה בדקה ה-34. מי שבישל את שער הניצחון לקשר הוותיק הוא המגן אלבין אבונדו, שהגיע לסנט אטיין מטולוז במהלך הקיץ. סנט אטיין מעלה את מאזנה ל-10 נקודות וגם היא מציינת פתיחת עונה טובה.

פריס סן ז'רמן - ארל-אביניון 0:4

אחרי שלושה הפסדים רצופים (שניים בליגה ואחד למכבי תל אביב בליגה האירופית) פריס סן ז'רמן קיבלה הזדמנות לצבור שלוש נקודות קלות מול נועלת הטבלה ארל-אביניון, וחבטה בה ללא רחם. גיום הוארו עשה את הסיפתח בדקה ה-18, ואז השתלט על המשחק ננה. הקשר הברזילאי בישל לממאדו סאקו בדקה ה-29, הבקיע בכדור חופשי בדקה ה-49 והשלים צמד אישי בחלוף שבע דקות. ארל-אביניון עדיין ללא נקודות, לומדת על בשרה עד כמה קשה המעבר לליגה הבכירה.

ראן - סושו 1:2

פרדריק אנטונטי, מאמן הקבוצה המארחת, ציין את משחקו ה-400 בליגה וראה את שחקניו שומרים על המקום השני ועל מאזן נקי מהפסדים. ראן איבדה רגע לפני סגירת חלון ההעברות את החלוצים אסמואה גיאן (סנדרלנד) ואיסמעאל בנגורה (אל נאסר), אבל המגן הצעיר קווין קתרין העלה אותה ליתרון בדקה החמישית. סושו, ששהתה לפני המחזור במקום החמישי המפתיע, לא ויתרה והשיגה את השוויון מראשו של הבלם דמיאן פרקיס (37). אלא שהמילה האחרונה הייתה שייכת לקאדר מנגאן, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-90.

משחקים נוספים:

אוקזר - קון 1:1
לאוקזר: בנואה פדרטי (19). לקון: יוסף אל עראבי (90)

מונפלייה - נאנסי 2:1
למונפלייה: מרקו אסטרדה (50). לנאנסי: ג'אמל בקאר (5), בקאי טראורה (34)

לאנס - ליל 4:1
לליל: ז'רביניו (23, 87), פייר אלן פראו (79, 81). ללאנס: עבדולראזק בוקארי (61)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully