וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן זכתה בגביע הצרפתי

הקבוצה מהבירה שכחה מהעונה המאכזבת שלה בליגה עם 0:1 מתוק על מונאקו בגמר אחרי הארכה, הוארו כבש בדקה ה-105

פריס סן ז'רמן זכתה הערב (שבת) בגביע הצרפתי אחרי ניצחון דרמטי 0:1 על מונאקו, ופיצתה את אוהדיה על העונה המאכזבת שעוברת עליה בליגה, שם היא ממוקמת רק במקום ה-11 בטבלה. הקבוצה מהבירה פגשה את הקבוצה של גי לאקומב, המאמן שהביא לה את הגביע האחרון שלה ב-2006, ואחרי 120 דקות לחוצות בסטאד דה פראנס השיגה את מבוקשה וזכתה בגביע השמיני בתולדותיה.

אנטואן קומבוארה, שבתחילת העונה חלם להצעיד את פ.ס.ז' בחזרה לליגת האלופות, הסתפק בהגעה לאירופה דרך הגביע, שייתכן והציל את משרתו לקראת העונה הבאה. גם מונאקו, המדורגת תשיעית בליגה, קיוותה להציל את העונה על ידי הנפת הגביע בפעם החמישית בהיסטוריה שלה, אבל לא עשתה יותר מלגרור את הפריזאים להארכה, ונכנעה לשער ניצחון של גיום הוארו, שנגח פנימה אחרי הדיפה של שוער מונאקו סטפן רופייר בדקה ה-105 ושלח את הגביע לעיר האורות.

*** ברסט הבטיחה את חזרתה לליגה הבכירה אחרי 19 שנים, בעקבות ניצחון 0:2 על טור. הקבוצה שסיימה במקום ה-14 בליגה השנייה בעונה שעברה, גילתה שיפור משמעותי תחת הדרכתו של אלכס דופון ותחבור לקון המוליכה, שחזרה כבר אחרי עונה אחת. מי שככל הנראה תצטרף לקון ולברסט תהיה ארל-אביניון, שקרובה להשלים עלייה שנייה ברציפות כשהיא מקדימה בחמש נקודות את קלרמון במאבק על המקום השלישי כשנותרו שלושה מחזורים לסיום. הישג אדיר עבור קבוצה שלפני ארבע שנים עוד בילתה בליגה החמישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully