וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ואוקזר סיימו בתיקו ללא שערים

הקבוצה של דידייה דשאן עשתה צעד נוסף לאליפות, לאחר ששמרה על פער חמש הנקודות כשנותרו שלושה מחזורים לסיום

המשחק בין שתי המוליכות של הליגה הצרפתית, הבטיח הרבה, אך קיים מעט כשאוקזר ומארסיי נפרדו בתיקו 0:0, במסגרת המחזור ה-35 בליגה. אוקזר השנייה יכלה לצמצם את הפער בצמרת, שעמד על חמש, אבל המגרש הביתי שלה, הסטאד אבה דשאן, לא האיר לה פנים מול הקבוצה של דידייה דשאן, שעשתה את שלה כששמרה על פער חמש הנקודות, וכשנותרו תשע בסך הכול בקופה האליפות ממשיכה להתקרב לסטאד ולודרום.

שתי הקבוצות, אולי כתוצאה מהלחץ והחשש הגדול להפסיד, לא העזו יותר מדי. שתיהן לא הגיעו למצבים קורצים ליד שני השערים, כאשר למארסיי התיקו מן הסתם קרץ יותר, ומול ההגנה החזקה שלה (השנייה בטיבה בליגה לאחר אוקזר) הקבוצה הביתית לא הצליחה לכבוש. דווקא בדקה ה-67 קיבל חלוץ מארסיי ברנדאו את ההזדמנות הטובה ביותר לכיבוש, לאחר הורדה של ממאדו ניאנג עם הראש, אבל הוא שלח את הכדור החוצה מכשבעה מטרים. לאוקזר היו עוד חצאי הזדמנויות לכיבוש, אולם גם היא לא ניצלה אותן ובסיום נקודה לכל קבוצה.

מארסיי, שניצחה את שבעת משחקיה האחרונים לפני התיקו וזכתה בתווך בגביע הליגה, רוצה להחזיר עטרה ליושנה ולהשיב למועדון את תואר האליפות מזה 18 שנים. אוקזר, שהפסידה רק פעם אחת בליגה מאז תחילת דצמבר 2009, תנסה לעשות עוד משהו למרות שהסיכוי שלה קטן מאוד, אבל מקבוצה שלא ציפו ממנה להרבה גם לסיים במקום השני זה הישג מצוין.

במחזור ה-36 תוכל מארסיי להניף את צלחת האליפות, זאת אם תפתח פער הגדול משש נקודות לאחר המחזור. הקבוצה מעיר הנמל הדרומית תארח את ראן, בעוד אוקזר תצא למשחק חוץ לא קל בסטאד דה ז'רלן של ליון, שסוגרת שנה שנייה ללא אליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully