וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בצרפת: שערוריית מין בכיכובם של שחקני הנבחרת

ערוץ M6 חשף כי לפחות שלושה שחקנים בילו עם נערות ליווי בפריס, כאשר אחד מהם היה עם קטינה. ריברי וגובו נחקרו כעדים

בזמן שנבחרות אחרות עומלות לקראת המונדיאל בדרום אפריקה, החל מאמש (ראשון) עוסקים בצרפת בהרחבה בפרשה חדשה. על פי דיווח בערוץ M6, שלושה או ארבעה שחקנים מנבחרת הטריקולור מעורבים בשערוריית מין חדשה, לפיה בילו לפני מספר חודשים עם נערות ליווי במועדון בפריס המעסיק קטינות גם קטינות, כאשר אחד מהם נחשד כי קיים יחסי מין עם קטינה.

במשטרה פתחו בחקירה בעקבות המקרה, כאשר על פי חוק הצרפתי אדם שקיים יחסים עם קטינה צפוי לשלוש שנות מאסר וקנס של 45 אלף יורו. העניין מושך תשומת לב גדולה בצרפת ועשוי להשפיע גם על הזימונים של ריימונד דומנק לקראת המונדיאל שייפתח בעוד 54 ימים.

מי שכבר נחקר בשבוע שעבר הוא פרנק ריברי, כוכבה של באיירן מינכן, וגם סידני גובו מליון, שידוע בתור הבליין המוביל של הנבחרת, תושאל בנושא. על פי הדיווחים, השחקן המדובר הודה כי שכב עם הקטינה, אך היה בטוח כי היא מעל גיל 18. מקור המקורב לחקירה סיפר לתקשורת הצרפתית כי השחקנים שנחקרו אינם קשורים לאירוע. "הלקוח שלי נקרא כעד, אבל אין לו שום מעורבות בעניין", הבהירה סופי בוטאי, עורכת דינו של ריברי. "מבחינתו כל העסק נגמר".

נשיא ההתאחדות הצרפתית, ז'אן פייר אסקלט, ביקשה לא להתייחס לנושא ורק הסכים לומר כי "החקירה מתנהלת כרגע ואנחנו נאפשר לחוקרים לעשות את עבודתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully