וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי אלונסו עבר לבאיירן מינכן: "ההחלטה הקשה בחיי"

הקשר נפרד מריאל מדריד במסיבת עיתונאים מרגשת: "המסע שלי תם עם הזכייה בדסימה. אף אחד לא רצה שאעזוב"

צ'אבי אלונסו במסיבת העיתונאים בה הודיע על עזיבת ריאל מדריד. רויטרס
אמר שלום. צ'אבי אלונסו במסיבת העיתונאים/רויטרס

עכשיו זה רשמי: צ'אבי אלונסו חתם בבאיירן מינכן. קשרה בן ה-32 של ריאל מדריד, שביום רביעי פרש מנבחרת ספרד ובהמשך סיכם במפתיע לשנתיים בקבוצה הבווארית, נפרד היום (שישי) מאלופת אירופה במסיבת עיתונאים חגיגית. ריאל הודיעה על הסיכום בין הצדדים, כשבאיירן צפויה לשלם כ-10 מיליון יורו עבור כרטיסו של הבאסקי, שרק בינואר האחרון האריך את חוזהו אצל הבלאנקוס בשנתיים.

במסיבת העיתונאים אמר צ'אבי אלונסו: "זו הייתה ההחלטה הקשה בחיי, המסע שלי עם ריאל מדריד הסתיים בעצם הזכייה בדסימה. זה זיכרון נצחי עבורי. אף אחד במועדון לא רצה שאעזוב, זו הייתה זכות להיות חלק מריאל מדריד. עכשיו הם הרוויחו עוד אוהד. לא עזבתי בגלל טוני קרוס, אין קשר להגעה שלו, למרות שעכשיו הקישור שלהם מכוסה. אני חושב שהייתי מקבל הרבה דקות משחק אם הייתי נשאר. אני רוצה להודות לכל האוהדים על החיבה והכבוד שהפגינו כלפיי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במדים החדשים. צ'אבי אלונסו/מערכת וואלה!, צילום מסך

באיירן חשבה להביא את סמי חדירה כדי לחזק את הקישור בעקבות הפציעה של חאבי מרטינס והקושי של טיאגו אלקנטרה ובסטיאן שווינשטייגר להתאושש בעצמם מפציעות, אבל פפ גווארדיולה התעקש על אלונסו ובסופו של דבר גם הצליח לשכנעו. אלונסו עבר אמש את הבדיקות הרפואיות וחזר לספרד כדי להיפרד.

הקשר הבאסקי החל את הקריירה בריאל סוסיאדד ושיחק בשורותיה עד 2004, אז עבר לליברפול. הוא זכה עם האדומים בליגת האלופות ושירת אותם נאמנה במשך חמש שנים, אך ב-2009 נמכר תמורת כ-30 מיליון ליש"ט לריאל מדריד. אחרי 246 הופעות במדי הבלאנקוס, אליפות אחת וכמובן הזכייה בליגת האלופות בעונה שעברה (למרוץ שהחמיץ את הגמר) הוא יוצא לדרך חדשה ומצטרף למושבה הספרדית של באיירן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully