וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ מחכה לבאיירן: "לא יראו את החברויות מהנבחרת"

גרמניה מצפה לסופרקאפ (ד', 19:00, ספ' 1), מאמן דורטמונד מוכן לקראת באיירן מינכן והאקס לבנדובסקי: "משתוקקים לנצח"

יורגן קלופ מאמן דורטמונד (מימין) עם פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
קלופ ופפ/GettyImages

אחרי קיץ מתוק של כדורגל, גרמניה כבר מחכה בקוצר רוח לפתיחת העונה המקומית, שלמעשה תחל מחר (רביעי) במשחק הסופר קאפ בין באיירן מינכן לדורטמונד (19:00, ספורט 1), שתי הקבוצות הבכירות של הבונדסליגה. אחד המוקדים של המשחק יהיה ללא ספק המפגש של חלוץ באיירן החדש רוברט לבנדובסקי מול חבריו לשעבר, כשהוא חוזר לראשונה לזיגנל אידונה פארק וצפוי לקבלת פנים "חמה".

כמו כן, היחסים בין הקבוצות התחממו עוד יותר בתקופה האחרונה, אחרי שקרל היינץ רומניגה, יו"ר באיירן, אמר אמר שקבוצתו רוצה לרכוש גם את מרקו רויס, אך לא החליטה אם לעשות זאת עכשיו או בעונה הבאה, כשכעת סעיף השחרור שלו יעמוד על 35 מיליון ובקיץ הבא יירד ל-25 מיליון. כזכור, בשנה החולפת באיירן רכשה מדורטמונד גם את מריו גצה בנוסף ללבנדובסקי.

עם זאת, למרות המתיחות בין הקבוצות, בעקבות הזכייה של גרמניה בגביע העולמי נרשמה התקרבות בין שחקני שתי הקבוצות, שחגגו יחדיו במונדיאל. מאמן דורטמונד יורגן קלופ מבהיר: "נכון שנוצרו כמה חברויות בגביע העולמי, אבל על המגרש לא יבחינו בזה. כדורגלנים יכולים להיות חברים, אבל הם עדיין מכורים למלחמה וללכלוך מתחת לציפורניים. המשחק חשוב מאוד. מי שתנצח תוכל להסתכל קדימה בצורה אופטימית".

קלופ אמר על לבנדובסקי ש"הוא עדיין בחור נהדר, יהיו הרבה חיבוקים, אבל אנחנו משתוקקים לנצח ולוקחים את המשחק בשיא הרצינות. המשחקים נגד באיירן תמיד מיוחדים, זו אחת הקבוצות הטובות בעולם".

בשנה שעברה דורטמונד גברה 2:4 על באירן בסופר קאפ, במשחקו הראשון של פפ גווארדיולה כמאמן הבווארים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully