וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רביעייה לבאיירן, שישייה לדורטמונד

האלופה הטרייה חגגה לעיני אוהדיה עם 0:4 בדרבי על נירנברג, סגניתה כבשה חמישייה במחצית ב-1:6 מול גרויטר פירת

אחרי שהאליפות בבונדסליגה הוכרעה בשבוע שעבר לטובת באיירן מינכן, שהניפה את התואר ה-23 בתולדותיה, הגיע זמן לסיבוב האליפות. הבווארים החלו אותו הערב (שבת) עם 0:4 קליל של המחליפים בדרבי על נירנברג, כשבמקביל השנייה דורטמונד הראתה לריאל מדריד למה היא מסוגלת, עם חמישייה במחצית לעיני ז'וזה מוריניו ו-1:6 במגרשה של האחרונה גרויטר פירת. שאלקה הרביעית סחטה 2:2 מלברקוזן השלישית.

- שחקני באיירן מינכן חוגגים על הספסל. GettyImages
הכוכבים נהנו על הספסל. שחקני באיירן מינכן/GettyImages

באיירן מינכן - נירנברג 0:4

אחרי הגרלת חצי גמר ליגת האלופות שסידרה לה מפגש מול ברצלונה, האלופה הגרמנית חגגה רשמית את התואר עם רביעייה לרשת נירנברג בדרבי הבווארי. יופ היינקס שוב ערך רוטציה נרחבת והעניק דקות מנוחה לכוכבים, אבל גם כך נירנברג אפילו לא הייתה קרובה לניצחון ראשון במינכן מאז 1992 ונחלה עוד מפלה. הכוכבים ישבו על הספסל וראו את ג'רום בואטנג, שלא מזמן חגג שער ראשון בקריירה, כובש בבעיטת יעף בדקה החמישית. הבלם חטף כדור בדקה ה-17 והוסיף לשער גם בישול למריו גומז. ראפיניה המגן נעץ את השלישי מזווית קשה בדקה ה-24, ובהמשך גרם לפנדל, אבל השוער המחליף טום שטארקה הדף עם הראש את הבעיטה של טימי סימונס מהנקודה הלבנה. הקינוח היה של שרדאן שאקירי בדקה ה-56, עם בעיטה בשמאל אחרי קרן של פרנק ריברי. שער רביעי בארבעה משחקים לשוויצרי, שבעונתו הראשונה בגרמניה מציג מספרים נהדרים - שמונה שערים ו-10 בישולים.

ראפיניה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
אפילו הוא כבש. ראפיניה/GettyImages

גרויטר פירת - דורטמונד 6:1

ז'וזה מוריניו ראה את יריבתו בחצי גמר האלופות מספקת את המחצית הראשונה המוחצת ביותר שלה אי פעם במשחק חוץ. אחרי הדרמה המטורפת מול מלאגה, דורטמונד נרגעה עם טיול קליל מול נועלת הטבלה, שצריכה נס כדי להגיע למקום ה-16 המוליך למבחנים. מריו גצה פתח את מסכת ההבקעות בדקה ה-12, אילקאי גונדואן חגג צמד (15 ו-33), יקוב בלאשצ'יקובסקי כבש בתווך (23) וגם גצה השלים צמד עם מבצע אישי נהדר בדקה ה-45. אדגר פריב צימק בדקה ה-71, אבל חשבתם שאפשר בלי שער של רוברט לבנדובסקי? החלוץ הפולני נהנה מבישול שלישי במשחק של בן ארצו בלאשצ'יקובסקי, ציין את שערו ה-22 בליגה וכבש משחק 11 ברציפות.

יקוב בלאשצ'יקובסקי, אילקאי גונדואן שחקני דורטמונד. GettyImages
מחצית ראשונה מושלמת. יקוב בלאשצ'יקובסקי עם אילקאי גונדואן/GettyImages

שאלקה - לברקוזן 2:2

הקרב על המקום השלישי סיפק דרמה גדולה, בסיומה המארחת חילצה נקודה ולפחות שמרה על המקום הרביעי. סימון רולפס העלה את לברקוזן ליתרון בדקה ה-39 ושטפן קיסלינג נגח את השני אחרי הגבהה של מיכל קאדלץ בדקה ה-58. אולם המחליף טמו פוקי החזיר את שאלקה למשחק עם שער מצמק בדקה ה-71 וסחט פנדל בדקה ה-87 מעומר טורפאק שגם הורחק. רפאל הברזילאי איזן מהנקודה הלבנה.

משחקים נוספים:

פרייבורג - האנובר 1:3
לפרייבורג: כריסטיאן שולץ (24, עצמי), מקס קרוזה (44), ג'ונתן שמיד (73). להאנובר: קונסטנטין ראוש (36)

פורטונה דיסלדורף - ורדר ברמן 2:2
לדיסלדורף: שטפן רייסינגר (2 ו-48). לברמן: זלטקו יונוזוביץ' (16), מרטין לטקה (עצמי, 70)

וולפסבורג - הופנהיים 2:2
לוולפסבורג: מקסימיליאן ארנולד (13), נאלדו (86). להופנהיים: סיאד סליחוביץ' (35 בפנדל), אנדראס בק (63)

מיינץ - המבורג 2:1
למיינץ: שון פארקר (86). להמבורג: יונג מין סון (61 ו-81)

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully