וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:3 את מיינץ

מולר ומנדז'וקיץ' (צמד) העניקו לבווארים ניצחון קל ויתרון 14 נקודות בפסגה. שאלקה הפסידה במפתיע 2:1 לגרויטר פירת

מסעה של באיירן מינכן אל האליפות נמשך גם הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-20 בבונדסליגה, כשהבווארים הביסו 0:3 את מיינץ והגדילו זמנית את יתרונם ל-14 נקודות. שאלקה ספגה הפסד מפתיע 2:1 בבית לנועלת הטבלה גרויטר פירת, בעוד הופנהיים השיגה ניצחון נדיר מבחינתה 1:2 על פרייבורג. ורדר ברמן פתחה את המחזור עם 0:2 בשישי על האנובר. משחק הצמרת המסקרן בין באייר לברקוזן לבורוסיה דורטמונד יתקיים ביום ראשון וינעל את המחזור.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן באיירן מינכן. רויטרס
עוד צמד לאוסף. מריו מנדז'וקיץ'/רויטרס

מיינץ - באיירן מינכן 3:0

הבווארים ממשיכים לדרוס כל מה שזז בבונדסליגה, תוך כדי תצוגות כדורגל משכנעות. ההתקוטטות באימון בין בסטיאן שווינשטייגר לפרנק ריברי לא השפיעה על באיירן מינכן, שהגדילה זמנית את יתרונה בפסגה ל-14 נקודות. מיינץ, שהדהימה עם 2:3 על באיירן בעונה שעברה, לא היוותה יריבה הפעם.

מיינץ החזיקה מעמד במשך 41 דקות, עד שטוני קרוס שלח את תומאס מולר, שעבר את השוער ומזווית קשה כבש את ה-12 שלו העונה. השער הזה פתח את המשחק, ובמחצית השנייה באיירן הגדילה את התוצאה. השער היפה במשחק נכבש בדקה ה-50, אז דויד אלאבה הנפלא ביצע שני דאבל פסים באגף השמאלי ובסופו של דבר בישל למריו מנדז'וקיץ'. מלך השערים הקרואטי השלים צמד בנגיחה והעלה את מאזנו ל-14 כיבושים, אחרי אסיסט של הקפטן פיליפ לאם בדקה ה-57.

בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן (למטה) מול ניקולאי מולר שחקן מיינץ. רויטרס
מיינץ החזיקה מעמד רק 41 דקות. ניקולאי מולר מעל בסטיאן שווינשטייגר/רויטרס

שאלקה - גרויטר פירת 2:1

איזה ערב מביך לשאלקה. רק ניצחון אחד היה לנועלת הטבלה העונה, והוא הושג אי שם במחזור השני בסוף אוגוסט. מאז, גרויטר פירת חיפשה וחיפשה, אך הוסיפה למאזנה רק עוד שש נקודות, בתוצאות תיקו בלבד. עד שהיא הגיעה לגלזנקירשן. מישל באסטוס אמנם הפציץ בשמאל מ-25 מטרים בדקה ה-47 והפך לראשון מאז אנגלוס חריסטאס היווני (מרץ 2011) שמבקיע בבכורה שלו בשאלקה, אבל פליקס קלאוס השווה בחלוף חמש דקות אחרי בישול של הרכש הסרבי ניקולה ג'ורג'יץ', שנגח את השער המכריע בדקת הסיום.

מישל באסטוס שחקן שאלקה. רויטרס
שער בבכורה, אבל הפסד מביש. מישל באסטוס/רויטרס

ורדר ברמן - האנובר 0:2

לאור הניסיון, אפשר אולי היה לצפות לקצת יותר שערים במשחק הזה. בכל זאת, המשחק האחרון של האנובר בשישי היה ההפסד 5:4 לשאלקה, שתי ההגנות הן הכי גרועות בליגה חוץ מהופנהיים והמפגש הקודם ביניהם הסתיים ב-2:3 לאדומים. ובכל זאת, הפעם ההגנות היו אלה ששלטו, בעיקר זו של האורחים, שעמדה בלחץ כבד מצד ברמן. הלחץ הזה הניב פרי לבסוף, רק חמש דקות לסיום, כאשר נילס פטרסן המשיך מקרוב פנימה אחרי בישול של אלג'רו אלייה. חלפו שלוש דקות ופטרסן עשה את זה כבר הרבה יותר מלהיב, עם בעיטה נפלאה מהאוויר לקורה ופנימה בתום התקפה מצוינת. ניצחון חשוב לברמן, שמרחיק אותה כמעט סופית מהתחתית.

משחקים נוספים:

פורטונה דיסלדורף - שטוטגרט 1:3
לדיסלדורף: רובי קרוזה (10 ו-37), אוליבר פינק (76). לשטוטגרט: כריסטיאן גנטנר (60)

הופנהיים - פרייבורג 1:2
להופנהיים: קווין פולנד (10 ו-26). לפרייבורג: מקס קרוזה (4)

וולפסבורג - אוגסבורג 1:1
לוולפסבורג: נאלדו (23). לאוגסבורג: יאן מוראבק (25)

המבורג - פרנקפורט 2:0
לפרנקפורט: סרג'אן לאקיץ' (22, 36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully