וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה הושפלה עם 3:1 בבית מול פרייבורג

הרויאל בלוז במשבר חריף וספגו הפסד חמישי בשמונה מחזורים, מעמדו של הוב סטיבנס מעורער. לברקוזן הביסה 0:3 את המבורג

הסיבוב הראשון בליגה הגרמנית יינעל בסוף השבוע הקרוב, עם המחזור ה-17 שבסיומו גם תצא הבונדסליגה לפגרה עד ה-18 בינואר. באיירן מינכן ובורוסיה מנשנגלדבאך הוציאו את המשחקים לדרך כבר בערב יום שישי, כשסיימו את המפגש המסקרן ביניהם ב-1:1 אטרקטיבי למדי. סגנית המוליכה, לברקוזן, הצליחה לעשות את העבודה שלה מול המבורג והאקס רנה אדלר כשניצחה אותה 0:3. הדאבליסטית, בורוסיה דורטמונד, תתארח אצל הופנהיים ביום ראשון.

אוהדי לברקוזן מוחים. רויטרס
המחאה ממשיכה. אוהדי לברקוזן/רויטרס

באיירן מינכן - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1

מוליכת הטבלה הבלתי מעורערת יוצאת לפגרת החורף עם פער זמני של 12 נקודות על סגניתה, ובמקרה הגרוע תנוח עם פער בן תשע נקודות. גלדבאך, מצידה, יכולה להיות מרוצה: רק דורטמונד ולברקוזן הצליחו לקחת העונה נקודות באליאנץ ארינה, והמומנטום של לוצ'יאן פאברה ושחקניו נמשך, עם הפסד בודד בתשעת המשחקים האחרונים.

הפתיחה היתה שייכת דווקא לאורחת, כשג'רום בואטנג נגע בידו ברחבה והעניק לגלדבאך פנדל אותו בעט פנימה ת'ורבן מארקס. מאותו רגע והלאה, השתלטה באיירן על המשחק לחלוטין והגיעה לאינספור הזדמנויות. מארק אנדרה טר סטגן המוכשר היה ענק בשער של האורחים, ונכנע רק לשער של שרדאן שאקירי, שחטף כדור ברחבה בדקה ה-59 וקבע 1:1. עד הסיום הספיק שאקירי לשפשף את המשקוף עם בעיטה חופשית מצוינת, טר סטגן הציל פעמיים נוספות, והקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות.

בנדיקט הובדס שחקן שאלקה. רויטרס
משבר חריף. הובדס/רויטרס

לברקוזן - המבורג 0:3

הקבוצה של סשה לבנדובסקי וסמי הופיה הראתה אופי חזק, כשהצליחה להתאושש מההפסד במחזור שעבר, שהגיע לאחר ארבעה ניצחונות רצופים. לברקוזן ניצחה 0:3 את המבורג, בזכות צמד של שטפן קיסלינג, שגם הוסיף בישול לאנדרה שרלה הנהדר. רנה אדלר, שחלם על הופעה קצת יותר טובה מול האקסית, ינסה אולי להיראות טוב יותר במחזור הנעילה של העונה. לברקוזן שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-33, תשע פחות מבאיירן מינכן, ושלוש יותר מפרנקפורט. המבורג תשיעית עם 24 נקודות.

שאלקה - פרייבורג 3:1

האם זהו משחקו האחרון של הוב סטיבנס ברויאל בלוז? שאלקה הושפלה שוב וספגה הפסד חמישי בשמונת מחזורי הליגה האחרונים ושלישי בארבעת האחרונים, עם 3:1 שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, הפעם מול פרייבורג המפתיעה בבית. שאלקה, שרק עד לפני חודשיים בערך שיחקה כדורגל פשוט מצוין שכלל ניצחונות על ארסנל ודורטמונד בחוץ, ירדה כבר למקום השביעי בטבלה עם 25 נקודות בלבד והיא יוצאת לפגרת החורף במשבר חריף. מנגד, הקבוצה של כריסטיאן שטרייך במומנטום מצוין ויוצאת לפגרה עם ניצחון שני ברציפות ושלישי בחמשת המחזורים האחרונים. פרייבורג כבר במקום החמישי המפתיע עם 26 נקודות.

שאלקה עוד פתחה את המשחק טוב ועלתה ליתרון בדקה ה-20 משער של ג'פרסון פרפאן הפרואני לאחר בישול של לואיס הולטבי הצעיר. היתרון הזה החזיק מעמד שש דקות בלבד, עד שיאן רוזנטל הצליח לאזן לאחר בישול של מקס קרוזה בסיומה של מתפרצת מסוכנת. שש דקות נוספות חלפו ופרייבורג הצליחה להשלים את המהפך כשבישול נוסף של מקס קרוזה מצא את יונתן שמיד, שכבש ועשה את ה-1:2. בדקה ה-61 כבשה פרייבורג את השלישי משער נוסף של יאן רוזנטל לאחר בישול של דניאל קאליג'ורי וזה 1:3 מפתיע מאוד לאורחת. בדקה ה-81 המשחק הלך והתכער מעט כשרוזנטל ספג צהוב שני בתוך דקה והורחק. דקה נוספת חלפה וגם קלאס יאן הונטלאר ספג צהוב שני והורחק. זאת אחרי עבירה שביצע ההולנדי, עליו דובר כמי שעשוי לעזוב את שאלקה בינואר.

שטפן קיסלינג שחקן לברקוזן. רויטרס
ממשיך להפציץ. קיסלינג/רויטרס

משחקים נוספים

פורטונה דיסלדורף - האנובר 1:2
לדיסלדורף: דני שאהין (40), קן אילסו (83), להאנובר: מאמה בירם דיוף (70)

גרויטר פירת - אוגסבורג 1:1
לגרויטר פירת: לאזה סוביך (69), מרג'ים מבראיי (הורחק, 77), לאוגסבורג: סשה מלדרס (10), ג'ובאני סיו (הורחק, 86)

וולפסבורג - פרנקפורט 2:0
לפרנקפורט: אלכס מאייר (13), טקאשי אינוי (18), לוולפסבורג: ז'וסוואה (הורחק, 17)

מיינץ - שטוטגרט 1:3
למיינץ: ניקולאי מולר (55 ו-71), אלקין סוטו (90), לשטוטגרט: מרטין הרניק (48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully