וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה גברה על שטוטגרט, נצמדה לבאיירן בפסגה

הרויאל בלוז ניצלו את המעידה של באיירן ונצמדו אליהם בצמרת עם ניצחון רביעי ברציפות. 90 דקות לכהן ב-0:2 על נירנברג

חודש ועוד ארבעה ימים חיכינו, ציפינו, ספרנו את הימים, השעות, הדקות והשניות והנה היא חוזרת: הסיבוב השני בבונדסליגה נפתח אמש (שישי) עם משחק מרתק שהביא איתו הפתעה ענקית. הפתעת העונה מנשנגלדבאך המשיכה להראות בדיוק מאילו חומרים היא קורצה, כאשר חגגה על המוליכה באיירן מינכן עם 1:3 ביתי מרהיב.

ביום שבת הצליחה שאלקה לנצח 1:3 את שטוטגרט ונדבקה לבווארים, קייזרסלאוטרן ללא איתי שכטר המושעה סיימה ב-0:0 ביתי מול ורדר ברמן. נירנברג ואלמוג כהן, שרשם 90 דקות, ניצחו 0:2 את הרטה ברלין של מיכאל סקיבה, וולפסבורג ניצחה 0:1 את קלן ופרייבורג 0:1 על אוגסבורג.

מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 1:3

במחזור הראשון קיבלנו את אחת מסנסציות העונה כשהקבוצה של לוסיאן פאברה, אז עדיין זו שניצלה רק במשחקי מבחן מירידה לליגת המשנה, הצליחה לנצח 0:1 באליאנץ ארינה. סיבוב שלם עבר מאז ובאיירן מינכן חיפשה הערב נקמה, אך במקום זאת קיבלה סטירה נוספת. ועוד איזו סטירה. הבווארים סופגים בפעם השנייה בלבד העונה שלושה שערים, וצפויים לראות את דורטמונד ושאלקה נצמדים אליהם עם המשך המחזור מחר. והפער בין מנשנגלאדבך, שעלתה הערב באופן זמני למקום השני והאלופה? נקודה אחת בלבד. מדהים.

זה התחיל כבר בדקה העשירית, כאשר השחקן המדובר ערב המשחק, מרקו רויס שהעדיף לחתום בדורטמונד ולא בבאיירן, ניצל טעות איומה של מנואל נויר, שיצא משערו ומסר הישר לרגליו של החלוץ הלוהט בליגה, שהניף את הרגל ומ-25 מטרים דייק אל תוך השער הריק כדי לקבוע 0:1 גדול. החגיגה של המארחת נמשכה בדקה ה-41, הפעם עם מתפרצת קטלנית שהחלה במסירת עומק גדולה של מייק האנקה והסתיימה בהקפצה אמנותית של פטריק הרמן מעל נויר. אוהדי גלדבאך לא ידעו נפשם מרוב אושר כשרויס הפנטסטי בישל להרמן את השני שלו בדקה ה-70, וזה 0:3 נדיר. עד הסיום רק הצליח למצוא בסטיאן שוויינטייגר את השער המצמק (76), אלא שאת הערב הזה בייארן תקווה לשכוח, ומהר.

שאלקה - שטוטגרט 1:3

הרויאל בלוז, שקיבלו עידוד משמעותי מהמעידה של באיירן, השיגו ניצחון שהשווה את מספר הנקודות שלה לזה של הבווארים. שאלקה ניצחה 1:3 את שטוטגרט, רשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות ששיפר את מאזן הנקודות ל-37, כשרק הפרש שערים מונע ממנה להיות במקום הראשון. הקבוצה של ברונו לבאדיה עם משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון.

דווקא ג'ואל מאטיפ העלה את הרויאל בלוז ליתרון כבר בדקה השלישית כשקרן מצאה את בנדיקט הובדס, שנגח היישר לרגליו של ג'ואל מאטיפ שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1. שאלקה כבשה את השני בדקה ה-57 כשקרן של יוליאן דראקסלר הצעיר מצאה את קיריאקוס פפאדופולוס, שנגח מקרוב פנימה את ה-0:2. בדקה ה-80 דראקסלר גם השלים את החגיגה לאחר שקיבל מסירה מקלאס יאן הונטלאר ובעט מצוין פנימה את ה-0:3. שינג'י אוקזאקי עוד הצליח לצמק בדקה ה-87 ל-3:1, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

קייזרסלאוטרן - ורדר ברמן 0:0

השדים האדומים אמנם התחזקו בשלושה חלוצים בפגרת החורף (סנדרו ואגנר עדיין לא שיחק כיוון שהוא לא יכול לשחק מול הקבוצה ממנה הוא מושאל), אבל סיימו משחק נוסף מבלי לכבוש. הפעם קייזרסלאוטרן סיימה ב-0:0 ביתי מול ורדר ברמן החמישית. בעקבות התיקו הזה, לאוטרן נותרה במקום ה-16 שמוביל למבחנים עם 17 נקודות, הקבוצה של תומאס שאף חמישית עם 30 נקודות ותשמור על המקום גם אחרי המשחק של לברקוזן. איתי שכטר כזכור מושעה משני משחקים ולא נטל חלק במשחק, גם גילי ורמוט לא נכלל בסגל מסיבות מקצועיות.

משחקים נוספים:

נירנברג - הרטה ברלין 0:2
כבשו לנירנברג: אלכסנדר אסווין (42), דומיניק מרו (85)

וולפסבורג - קלן 0:1
כבש לוולפסבורג: סבסטיאן פולטר (78)

הופנהיים - האנובר 0:0

פרייבורג - אוגסבורג 0:1
כבש לפרייבורג: מתאיס גינטר (88)

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully