וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מנשנגלדבאך ניצחה 0:1 את בוכום

שער של דה קמארגו בתוספת הזמן סידר לקבוצה של פאברה יתרון חשוב לקראת הגומלין במשחקי ההישרדות בבונדסליגה

בסך הכל שנתיים עברו מאז עונת 2008/9, בה הצליחה קבוצה מבונדסליגה 2 לנצח קבוצה מהליגה הבכירה בפלייאוף ההישרדות ולזכות על חשבונה בכרטיס לליגה הבכירה. אז זו הייתה נירנברג, שהצליחה להביס 0:5 את אנרגי קוטבוס, ולעלות לבונדסליגה. האם גם הפעם תצליח הקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגת המשנה להפתיע את הקבוצה מהמקום ה-16 בבונדסליגה?

בוכום הייתה קרובה להשיג תוצאה מצוינת היום כשסחבה את מנשנגלדבאך בתוצאה 0:0 לאורך 92 דקות, אלא שאז הגיע איגור דה קמארגו, שבעט פנימה וקבע 0:1 למנשנגלדבאך ויתרון מינימלי לקראת הגומלין ביום רביעי הבא. הקבוצה של לוסיאן פאברה, ששהתה ברוב שלבי העונה במקום האחרון אך הצליחה להתאושש במחזורים האחרונים, נראתה לא רע בסך הכל ויכולה בהחלט להיות מעודדת לגבי הסיכויים שלה לשרוד בליגה. אגב, לגלדבאך זהו ניצחון ראשון על בוכום אחרי 12 שנה ו-15 משחקים ברציפות.

דנטה, מייק האנקה, איגור דה קמארגו וחואן ארנגו ייצרו לא פחות מאשר 23 בעיטות לשער, אך אף אחת מהן לא הצליחה לחדור פנימה ולעבור את השוער המצוין של בוכום אנדראס לותה. אלא שאז הגיעה הדקה ה-92 ונגיחה של דה קמארגו, שנהדפה על ידי לותה, אך חזרה לחלוץ הבלגי דרך האנקה ושחקן הגנה של בוכום, והוא בעט כדור יעף נפלא לחיבורים וקבע 0:1 יקר במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully