וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון בכורה גדול לפליקס מגאת בוולפסבורג

הזאבים נהנו מצמדים של מנדז'וקיץ' ודז'אגה ומחצו את קלן 1:4 בקרב תחתית חשוב. 60 דקות לכהן ב-0:0 של נירנברג עם מיינץ

כמעט חמישה שבועות מאז מונה לתפקיד, רשם סוף סוף הערב (ראשון) פליקס מגאת את ניצחון הבכורה של בוולספבורג, ואיזה ניצחון גדול זה היה. הזאבים מחצו את קלן, אחת מיריבותיהם לתחתית הלוהטת, 1:4, וכעת הפער בין שתי הקבוצות עומד על שתי נקודות בלבד לזכות קלן, שמדורגת במקום ה-14. וולפסבורג, מצידה, נמצאת במקום ה-16, וחוגגת ניצחון ליגה ראשון מאז ה-25 בפברואר. בשבוע הבא מחכה להם משחק חוץ קשה מאוד מול ורדר ברמן.

הזאבים עלו ליתרון בדקה ה-14, כשדייגו שלח כדור רוחב למריו מנדז'וקיץ', והחלוץ הקרואטי קבע 0:1. בדקה ה-39 השלים מנדז'וקיץ' צמד, הפעם בראש ומבישול של מרסל שייפר, ולאחר שסבסטיאן פרייס ניצל טעות של דייגו בנאליו וצימק ל-2:1, המשיכה וולספבורג לשמח את אוהדיה עם מחצית שניה נהדרת. זה התחיל עם מבצע קבוצתי נפלא שהסתיים ברגליו של אשקן דז'אגה בדקה ה-55, והסתיים כשגם החלוץ הגרמני-אירני חגג צמד כאשר קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-88.

במשחק שנעל את המחזור נפרדו נירנברג ומיינץ ב-0:0. חלש במיוחד אלמוג כהן פתח בהרכב נירנברג ושיחק שישים דקות לפני שהוחלף על ידי רוברט מאק. בדקה השניה הגיח קשר נבחרת ישראל אל תוך הרחבה, אך הבעיטה השטוחה שלו נעצרה על ידי שוער מיינץ כריסטיאן ווטקלו. וזהו, עד הסיום לא קיבלנו אירועים מיוחדים נוספים ובתום המחזור ה-31 השתיים נותרו צמודות בטבלה, כאשר מיינץ חמישית עם 48 נקודות, בעוד אלמוג כהן וחבריו במקום השישי עם 46.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully