וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הביסה 0:3 את פרייבורג

שערים של גצה, לבנדובסקי וגרוסקרויץ סידרו לקבוצה של קלופ פער שמונה נק' בפסגה, אחרי שלברקוזן הובסה 5:1 ע"י באיירן

אחרי שהמחזור ה-30 נפתח ביום שישי וטמן בחובו כמה הפתעות וקרבות מעניינים אתמול (שבת), נמשך היום המחזור ובגדול. באיירן מינכן, עם אנדריאס יונקר על הקווים במקום לואיס ואן חאל, חזרה למקום השלישי, המוביל לליגת האלופות, עם הרבה סטייל ו-1:5 ענק על לברקוזן השנייה, שככל הנראה כבר לא תזכה באליפות. דורטמונד הצליחה לברוח לשמונה נקודות בהמשך הערב לאחר שהביסה 0:3 את פרייבורג בבית.

דורטמונד - פרייבורג 0:3

כולם תהו מדוע יורגן קלופ היה כל כך מאושר מהתיקו 1:1 מול המבורג בשבוע שעבר. תיקו שהושג רק בתוספת הזמן. אז היום בטח חלק הבינו את פשר השמחה. דורטמונד הביסה 0:3 את פרייבורג בווסטפאלן סטאדיון משערים של מריו גצה, רוברט לבנדובסקי וקווין גרוסקרויץ והגדילה את הפער שלה מלברקוזן לשבע נקודות בפסגה.

דורטמונד עלתה ל-0:1 בדקה ה-23 כשמרסל שמלצר פרץ באגף, העביר מסירת רוחב, שהגיעה למריו גצה והקשר בן ה-18 דחק פנימה מקרוב את הראשון של הצהובים-שחורים. המוליכה הגאה הצליחה למצוא את השני בדקה ה-43 לאחר שרוברט לבאנדובסקי ניצל טעות קשה בהגנה, עבר את שוער פרייבורג, אוליבר באומן, וגילגל פנימה את ה-0:2. בדקה ה-78 השלימה את דורטמונד את הניצחון כשקווין גרוסקרויץ בעט פנימה לאחר בישול של מריו גצה.

באיירן מינכן - לברקוזן 1:5

הרבה דובר לקראת המחזור ה-30 בבונדסליגה על המשחק בין באיירן מינכן ללברקוזן. אמרו שישנה סכנה ובעיה אתית בכך שמי שיאמן את באיירן בעונה הבאה, יופ היינקס, ואמור לחפוץ כי הקבוצה תגיע לליגת האלופות, יעמוד על הקווים מולה ותהו איך זה ישפיע. אז היום כולם קיבלו תשובה מוחצת, כשבאיירן מינכן נטולת אריאן רובן המושעה דרסה 1:5 את לברקוזן השנייה, שככל הנראה איבדה סיכוי ממשי לזכות באליפות העונה.

מריו גומז חזר לראש טבלת הכובשים בליגה הגרמנית עם שלושער, פרנק ריברי הוסיף אחד וסימון רולפס כבש עצמי. ארן דרדיוק הקטין את ההשפלה מבחינת לברקוזן. לדאבליסטית היוצאת יש כעת 55 נקודות במקום השלישי, לעומת 54 של האנובר.

באיירן מינכן עלתה ליתרון כבר בדקה השביעית כשהגבהה של בסטיאן שווינשטייגר פגעה דווקא בראשו של סימון רולפס וחדר פנימה, 0:1 לבווארים. בדקה ה-28 הצליחה באיירן לכבוש את השני כשתומאס מולר ניצל טעות גסה של ארתורו וידאל כדי להעביר מסירת רוחב למריו גומז, שבעט בנגיעה אחת לקורה ופנימה כדי לקבוע 0:2.

"כוכב הדרום" עלו ל-0:3 בדקה ה-44 כשדניאל ואן בויטן שעט קדימה והעביר מסירה למולר באגף ימין. האחרון העביר מסירת רוחב למריו גומז, שכבש את השני שלו וקבע 0:3. באיירן לא עצרה והצליחה למצוא גם את ה-0:4 עוד לפני המחצית, כששוב זה היה גומז, שקיבל מסירת עומק מבסטיאן שווינשטייגר ובעט טיל לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:4 במחצית.

הקבוצה האורחת הצליחה להציל מעט מכבודה העצמי בדקה ה-62 כשארן דרדיוק ניצל בלבול בהגנה הבווארית ובעט כדור מהאוויר פנימה כדי לצמק ל-4:1. באיירן לא נלחצה יותר מדי מהשער הזה והצליחה לכבוש את החמישי בדקה ה-75 משער של פרנק ריברי לאחר בישול נוסף של ואן בויטן לאחר בעיטה חופשית וזה כבר 1:5.

עדכון ראשון: 18:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully