וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: שאלקה בגמר אחרי 0:1 על באיירן מינכן

שער של ראול בדקה ה-15 סידר לקבוצה של פליקס מגאת את הכרטיס לגמר, בו יפגשו את דואיסבורג מהליגה השנייה

רק לפני ארבעה ימים איבדה באיירן מינכן כל סיכוי מעשי לדגדג בכלל את מאבק האליפות, כשהפסידה 3:1 בבית לדורטמונד. אם יושבי האליאנץ ארינה ראו את בשבת את מי שככל הנראה תהיה האלופה הנכנסת מנצחת את הקבוצה שלהם, האלופה היוצאת, אז היום הם נאלצו לראות את באיירן נפרדת גם מהגביע, בו זכתה אשתקד.

הקבוצה של לואיס ואן הפסידה בבית 1:0 לשאלקה לאחר שער מוקדם של ראול. הקבוצה של פליקס מגאת, שנראית רע מאוד בליגה, מוכיחה שהיא השנה קבוצת גביע טובה, כשגם בליגת האלופות הוציאה 1:1 במסטאייה מול ולנסיה והיא נמצאת בעמדת זינוק טובה לקראת הגומלין.

בדקה ה-14 הגיעו ה"רויאל בלוז" להזדמנות גדולה כשקרן הגיעה לראול, שבעט מצוין, אך דווקא מאריו גומז הציל מקו השער. דקה אחת בלבד חלפה ושאלקה הצליחה להדהים את האליאנץ ארינה, כשקרן של ג'פרסון פרפאן מצאה את הראש של בנדיקט הובדס, שנגח לכיוון השער. ראול היה שם והמשיך בנגיחה נוספת מקרוב בדרך ל-0:1.

במחצית השנייה ניסה לואיס ואן חאל לשנות מעט את הטקטיקה של באיירן והכניס את טוני קרוס במקום אנטולי טימושצ'וק ואת מירוסלב קלוזה במקום תומאס מולר, אך גם זה לא עזר לדאבליסטית היוצאת. אמנם "כוכב הדרום" לחצו, אך לא הצליחו להכניע את מנואל נוייר הנהדר. אגב, נוייר, לפני המשחק הגיבו אוהדי באיירן לרצון של הקבוצה שלהם להחתים את השוער הנפלא בשלטים נגד כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully