וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן ובאיירן מינכן נפרדו ב-1:1

שער של גומז (33) העלה את הבווארים ליתרון, אך וידאל איזן (45). דורטמונד חזרה מפיגור ל-1:2 בפרייבורג, ניצחון למיינץ

המחזור ה-13 בבונדסליגה עמד בסימן דרמות, מהפכים ובעיקר המון שערים. המוליכה דורטמונד המשיכה את הריצה המטורפת שלה והשיגה ניצחון עשירי ב-11 המחזורים האחרונים כשחזרה מפיגור ל-1:2 בפרייבורג. לברקוזן ובאיירן מינכן נפרדו בתיקו 1:1, שהרחיק את שתיהן מהצמרת. בעוד, בגלזנקירשן נערך דרבי המאכזבות כששאלקה דרסה 0:4 את ורדר ברמן העלובה. אלמוג כהן לא שותתף, נירנברג הפסידה 3:1 לקייזרסלאוטרן. בשל משחקי הנבחרות שנערכו ביום רביעי, לא נערך השבוע משחק ביום שישי.

פרייבורג - בורוסיה דורטמונד 2:1

הרבה כדורגל איכותי הצליחו להציג בינתיים השחקנים של יורגן קלופ, הערב הם גם הוכיחו אופי. דורטמונד חזרה מפיגור 1:0 במשחק חוץ קשה לניצחון 1:2 חשוב במיוחד, שהיה ניצחון עשירי לקבוצה ב-11 המחזורים האחרונים. דורטמוד ביצרה את מעמדה בפסגה והיא עכשיו עם מאזן נפלא של 34 נקודות מתוך 39. דורטמונד עוד הייתה יכולה לנצח 1:3, אך קובה בלשצ'יקובסקי החמיץ מול שער ריק לחלוטין את אחת ההחמצות הכי קשות שנראו באחרונה ואולי אי פעם באירופה כולה.

השער של הקבוצה המקומית נראה כאילו הוא לקוח מאיזו קריקטורה. בדקה ה-26 שמט רומן וויידנפלר כדור, שהגיע לפפיס סיסה, שנגח לכיוון השער. כאן המהלך הפך למשעשע, כשנבן סובוטיץ' בעט מארבעה מטר כדור חזק על גופו של הבלם השני מאטס הומלס, שחזר לשער וקבע 0:1 לקבוצה המקומית. דורטמונד לא התייאשה, שלחה הרבה שחקנים קדימה והצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-76, כשרוברט לבאנדובסקי הצליח לאזן. המוליכה לא הסתפקה בכך והצליחה גם להפוך את התוצאה תוך שתי דקות בלבד, כשהפעם זה היה עצמי של מנסור מוידג'ה. דורטמונד עוד הייתה יכולה לעלות ל-1:3, אך החמצה מחרידה של קובה בלשצ'יקובסקי הותיר את התוצאה בעינה.

שאלקה - ורדר ברמן 0:4

כמה חיכינו לזה והיום זה הגיע. ההצגה הגדולה הראשונה של ראול בשאלקה. נכון, הוא כבש צמד לפני שני מחזורים ב-0:3 על סט. פאולי, אבל היום הוא כבש שלושער מדהים, כולו אגב ברגל ימין, וסחף את שאלקה ל-0:4 גדול מול ורדר ברמן הפאתטית, שממשיכה לשבור שיאי אומללות מדי שבוע. הבשורה המשמחת היא שה"רויאל בלוז" סוף סוף מתחילים לפרוע שטרות והשיגו הערב את הנקודה השביעית מתשעת המשחקים האחרונים שלהם וכעת הם כבר במקום ה-14 לאחר פתיחת העונה הקטסטרופלית.

ה"רויאל בלוז" עלו ליתרון בדקה ה-27, כשקרן של ג'פרסון פרפאן הגיעה לראשו של מצלדר. הבלם הגרמני הוותיק נגח למשקוף כדור שפגע בגבו של טים ויסה וחזר פנימה. 0:1 לשאלקה. שער ראשון של מצלדר מאז 23 באוקטובר 2005 ב-1:1 של דורטמונד מול המבורג. הקבוצה הביתית מצאה את השני רגע לפני הירידה למחצית. אדו בעט כדור חופשי, ויסה הדף אך ראול היה ראשון לכדור החוזר ובעט עם רגל ימין לפינה הרחוקה ופנימה, 0:2 לשאלקה.

הקבוצה הביתית מצאה גם את השלישי, כבר בדקה ה-56. שוב זה החלוץ הספרדי, שהשתלט על כדור שחזר מהגנת ברמן אחרי שהונטלאר נחסם ובעט ברגל ימין פנימה, 0:3 לשאלקה. החגיגה לא נגמרה כאן וראול כבש גם את השלישי שלו בדקה ה-71 והוא היה היפה מכולם. ראול חטף כדור אחרי טעות גסה בהגנת ברמן והקפיץ באומנות מעל ויסה האומלל.

בורוסיה מנשנגלאדבך - מיינץ 3:2

עד לפני חודש, מיינץ נחשבה לסנסציה של אירופה. החבורה המפתיעה פתחה את העונה עם שבעה ניצחונות רצופים תוך שהיא מציגה כדורגל אטרקטיבי, אך אז הגיע המשבר. מיינץ הפסידה את שלושת משחקי הליגה האחרונים, בהם גם לא הצליחה למצוא את הרשת, אך היום הצליחו שחקניו של תומאס טוכל לחזור למסלול הניצחונות עם 2:3 דרמטי במיוחד במנשנגלדבאך, לאחר שנאלצה לחזור פעמיים מפיגור בזכות צמד של סמי אלאגי תוך שתי דקות (76 ו-88).

כזו. מיינץ נקלעה לפיגור בדקה ה-53 כשהשחקן המבטיח מרקו רויס כבש וקבע 0:1. הקבוצה של תומאס טוכל עוד הצליחה לצמק בדקה ה-64 משער של אנדרה שרלה, אך היתרון שלה החזיק מעמד חמש דקות בלבד עד שרויס כבש את הרביעי שלו העונה וקבע 1:2. אך מיינץ לא הרימה ידיים והצליחה לעשות מהפך גדול בזכות צמד גדול של סמי אלאגי בדקה ה-76 ו-88.

לברקוזן - באיירן מינכן 1:1

לואיס ואן חאל החליט ב-24 השעות שקדמו למשחק החוץ הקשה הזה, להעביר ביקורת חריפה על פרנק ריברי ומרומזת על בסטיאן שווינשטייגר. מעניין את מי הוא יבחר להאשים אחרי ה-1:1 מול לברקוזן. נכון, מדובר באחד ממשחקי החוץ הכי קשים שיש בגרמניה מול קבוצה שנמצאת בכושר פנטסטי, אבל אחרי שפתחה את העונה רע היא חייבת לנצח גם משחקים כאלה.

באיירן מינכן עלתה ליתרון בדקה ה-34, לאחר שפיליפ לאהם הקפיץ כדור מאגף ימין אל עבר בסטיאן שווינשטייגר, שהיה ברחבה. הקשר הגרמני הקפיץ מעל השומר שלו ומעל שחקן הגנה נוסף של לברקוזן אל עבר מריו גומז, שבעט מקרוב ומהאוויר פנימה. שער ליגה שמיני העונה לחלוץ הגרמני ו-12 בכל המסגרות. הקבוצה של יופ היינקס יצאה קדימה ומצאה את השוויון רגע לפני המחצית בדקה ה-45, לאחר עבירה של דניאל פראניץ' בתוך הרחבה של באיירן. ארתורו וידאל דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:1. שער הליגה החמישי של הצ'יליאני העונה.

משחקים נוספים:

נירנברג - קייזרסלאוטרן 3:1

כבש לנירנברג: רוברט מאק, כבשו לקייזרסלאוטרן: סטיבן ריביץ' 4, איבו איליצ'ביץ' 12, סרדאן לאקיץ' 33.

האנובר - המבורג 2:3

כבשו להאנובר: לארס שטינדל 31, כריסטיאן שולץ 59, מייק האנקה 90, כבשו להמבורג: יונג מין סון 40, 54

פרנקפורט - הופנהיים 4:0

כבש להופנהיים: בוריס ווקצ'ביץ' 31, ודאד איביסביץ' 69 ו-70, פנייל אמלפה 90.

עדכון ראשון: 18:14

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully