וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה לא באמת יצאה מהמשבר

מגאת רצה המשכיות, אבל קיבל רק 0:0 בפרנקפורט. 1:4 גדול לברמן על מנשנגלאדבך. 0:0 בין המבורג לבאיירן בשישי

המחזור התשיעי בבונדסליגה הגרמנית נפתח אתמול (שישי) עם המשחק בין המבורג ובאיירן מינכן, שהבטיח רבות אבל הסתיים בקול ענות חלושה ביותר כשנגמר ב-0:0. גם בשבת חזרה על עצמה התוצאה הדי נדירה במושגי הליגה הגרמנית, כשפרנקפורט ושאלקה נפרדו בתיקו מאופס. במשחק בין בורוסיה מנשנגלאדבך לוורדר ברמן נפלו חמישה שערים, כשברמן הביסה בחוץ את יריבתה 1:4. המוליכה בורוסיה דורטמונד תשחק רק ביום ראשון, אז היא תארח את הופנהיים למשחק צמרת, כשלאחר מכן תשחק מיינץ המפתיעה בלברקוזן.

המבורג - באיירן מינכן 0:0

שתיים מהקבוצות היותר מאכזבות עד כה העונה נפגשו לקרב ענקיות, כשהן יודעות שהפסד לא בא בחשבון. שתיהן אמנם לא הפסידו, אבל גם לא הבקיעו וסיימו את משחקן בהמבורג עם תיקו ללא שערים מאכזב עד מאוד כבר בפתיחתו של המחזור השתיעי בבונדסליגה.

המבורג הגיעה למשחק במגמת התאוששות מסויימת ועם שני ניצחונות ברציפות, והיא רצתה מאוד לצמצם פערים כלפי הצמרת, לעברן של מיינץ ודורטמונד, אבל הקבוצה של ארמין פה לא הצליחה למצוא את השער של הבווארים.

גם הקבוצה של לואיס ואן חאל הגיעה בעצמה במגמת התאוששות, עם שני ניצחונות רצופים בליגה ובאירופה, אלא שיממה לפני המשחק הדיח המאמן ההולנדי את הבלם הארגנטינאי מרטין דמיקליס מהסגל. באיירן אף חסרה במשחק גם את פרנק ריברי, אריאן רובן, מירוסלב קלוזה ומארק ואן בומל הפצועים, אבל זה עדיין לא תירוץ מספק ליכולת הלא מרשימה שהיא הציגה. בעצם, כרגע זו היכולת של באיירן ונראה שהמשימה לשחזר את ההצלחה הכבירה שלה משנה שעברה נראית גדולה עליה. שוב, לפחות כרגע, כי את באיירן אסור להספיד לעולם.

פרנקפורט - שאלקה 0:0

מה שעבד לבנפיקה וליון, לא עלה בידה של שאלקה. אחרי הניצחון בליגת האלופות על הפועל תל אביב קיוותה הקבוצה של פליקס מגאת לשפר את מאזנה בליגה, שם היא ניצחה רק פעם אחת העונה ודורגה במקום הלפני אחרון. אלא שפרנקפורט הגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים עם רצונות משלה, וידעה למנוע מראול וקלאס יאן הונטלאר את המצבים הקלים אליהם הגיעו מול האלופה הישראלית. איבן ראקיטיץ', שכיכב במחצית השנייה נגד הפועל, פתח הפעם בהרכב, אך אחרי מחצית ראשונה שקולה דווקא פרנקפורט נטלה את היוזמה וסיכנה מספר פעמים את שערו של מנואל נוייר. אלכסנדר מאייר וחליל אלטינטופ, במפגש נגד האקסית, היו חתומים על ההחמצות, כבצד השני שאלקה לא בעטה פעם אחת לשער לאחר ההפסקה.

מנשנגלדבאך - ורדר ברמן 4:1

האורחת הזכירה לכולם שהיא עדיין הקבוצה הכי אטרקטיבית בגרמניה. ורדר ברמן עלתה ליתרון כבר בדקה החמישית כשכדור חופשי מאגף שמאל של מרקו מארין חלף על פני כל ההגנה וגם על פני לוגאן ביילי וחדר פנימה. השער השני הגיע כבר בדקה ה-12. הפעם מארין העביר מסירה לווסלי, הקשר התקדם, עבר שחקן אחד ושחרר בעיטה חזקה ושטוחה לפינה הקרובה. שער בכורה לברזילאי בן ה-23 במשחקו השביעי במועדון אליו הצטרף הקיץ. מארין השלים משחק גדול עם בישול במתפרצת לארון האנט, שהרשית באלגנטיות את השלישי בדקה ה-51. שער עצמי של פר מרטסאקר בדקה ה-67 אפילו לא המתיק את הגלולה עבור המארחת, שספגה את הרביעי מקלאודיו פיזארו רבע שעה לסיום. החלוץ הפרואני הפך בכך לכובש הזר המצטיין בתולדות הבונדסליגה, כשהבקיע את שערו ה-134 ונישל מהפסגה את הברזילאי ג'ובאני אלבר.

משחקים נוספים:

נירנברג - וולפסבורג 1:2
לנירנברג: אילקאי גונדוגאן (11), מייק פרנץ (63). לוולפסבורג: גראפיט (28). אלמוג כהן שיחק שלוש דקות בשורות נירנברג.

פרייבורג - קייזרסלאוטרן 1:2
לפרייבורג: פאפיס סיסה (35), סטפן רייסינגר (60). לקייזרסלאוטרן: יאן מוראבק (8)

האנובר - פ.צ קלן 1:2
להאנובר: דידייה יא קונאן (4 ו-15). לקלן: מרטין לאניג (85)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully