וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מיינץ הפסידה בבית 1:0 להמבורג

הסינדרלה ספגה הפסד ראשון לאחר שבעה ניצחונות, דורטמונד ראשונה. באיירן הביסה 0:3 את האנובר, 2:2 לשאלקה ושטוטגרט

חובבי הסינדרלות יכולים לרשום לעצמם היום (שבת) אירוע מאכזב. מיינץ, שהייתה יכולה לשבור את שיא הניצחונות הרצופים בפתיחת עונה, עם השמיני ברציפות, הפסידה בבית 1:0 להמבורג ואיבדה את הפסגה לדורטמונד, שניצחה אתמול את קלן 1:2 בחוץ ורשמה ניצחון שביעי ברציפות.

באיירן מינכן השיגה ניצחון ראשון מאז המחזור השני עם 0:3 ביתי מול האנובר, כשדווקא מריו גומז המושמץ כובש שלושער. שאלקה, שתפגוש ביום רביעי הקרוב את הפועל תל אביב בליגת האלופות, הצליחה לסחוט תיקו 2:2 ביתי מול שטוטגרט האחרונה בזכות פנדל מוצלח של קלאס יאן הונטלאר בדקה ה-80. ורדר ברמן השיגה ניצחון שיוסיף לה קצת ביטחון, 1:2 על פרייבורג. לברקוזן השלימה מהפך מדהים, כשחזרה מפיגור כפול לניצחון חוץ 2:3 על וולפסבורג.

קלן - דורטמונד 2:1

הקבוצה של יורגן קלופ לא הייתה טובה יותר מיריבתה, אבל מסתבר שלפעמים בשביל לרוץ בצמרת צריך גם קצת מזל או שפיץ של נעל. דווקא קלן פתחה טוב יותר ואחרי דקות מלאות התלהבות, לוקאס פודולסקי הצמיד כדור למשקוף של רומן ויידנפלר. אלא שהקבוצה הביתית לא ניצלה את הדקות הטובות שלה, דורטמונד נכנסה לעניינים ובדקה ה-20 מצאה הגבהה של שינג'י קגאווה את הראש של לוקאס באריוס, שנגח מתוך רחבת החמש וקובה דחק פנימה.

אחרי השער התפתח משחק שקול עם יתרון קל לקלן, אבל האדומים התקשו לפרוץ את המערך של האורחת ונתקלו ביכולת טובה של ויידנפלר, עד שפודולסקי השווה בבעיטה חזקה ויפה בדקה ה-83. כעת נראה היה שהמשחק יסתיים בתיקו, אבל נורי שאהין חשב אחרת וכבש מקרוב בתוספת הזמן את שער הניצחון היקר. יכולת טובה או לא, בסופו של יום דורטמונד עם ניצחון שביעי ברציפות והיא ממשיכה לדהור קדימה במטרה לזכות באליפות ראשונה מאז 2002.

שאלקה - שטוטגרט 2:2

מי היה מאמין ששתי קבוצות הפאר הללו, בעלות הסגלים האיכותיים, יגיעו למפגש ביניהן במחזור השביעי כשתי האחרונות בטבלה? דווקא הקבוצה האורחת, שהפסידה שש פעמים בשבעת המחזורים הראשונים, הייתה הראשונה לכבוש בדקה ה-15. טימו גבהארט בעט ממרכז הרחבה פנימה לאחר מסירת רוחב של ארתור בוקה, שעברה את כל הרחבה וההגנה של המקומיים. הקבוצה המקומית מצאה את השוויון בדקה ה-29. לוקאס שמיץ הגביה קרן ואדו משבעה מטר בעט טיל מהאוויר פנימה.

בדקה ה-74 הצליחה האורחת עם מאמנה הזמני על הקווים מארסל קלר, לעלות ליתרון 1:2 בזכות שער של מרטין הרניק. אלא שאז הגיע שוב קלאס יאן הונטלאר (שזכה לכינוי הונ-טור-לאר) ואיזן בדקה ה-80 עם פנדל מוצלח. ארבעה ימים לפני שהיא מארחת את הפועל תל אביב בליגת האלופות, שאלקה מתנחמת בקאמבק, אך עדיין נמצאת בלחץ, כשהיא מתחת לקו האדום.

מיינץ - המבורג 1:0

הקבוצה של תומאס טוכל הדהימה את כל אירופה עד כה, כשהשוותה את שיא הניצחונות הרצופים בבונדסליגה לפתיחת העונה עם שבעה ו-21 נקודות. היא חלמה לשבור את השיא בו מחזיקות באיירן מינכן וקייזרסלאוטרן, אך לא הצליחה לעבור משוכה גבוהה בדמות המבורג של ארמין פה והפסידה 1:0 בבית.

המבורג הייתה אמורה לעלות ליתרון 0:1 בדקה ה-41, אך מול שער ריק בעט זה רוברטו לקורה לאחר מסירת רוחב של רוד ואן ניסטלרוי. אך מה שלא הגיע בדקה ה-41 הגיע דקה לסיום. זה רוברטו חיפה מעט על ההחמצה שלו עם בישול לחוזה פאולו גררו שבעט פנימה, השיג להמבורג ניצחון חוץ חשוב שהשאיר את דורטמונד בפסגה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

באיירן מינכן - האנובר 0:3

הבווארים עמוסי הפציעות הגיעו למשחק עם חמישה שחקני ספסל בלבד, כששניים מהם עלו מקבוצת הנוער: כריסטוף קנאסמולנר וניקולאס יוליך. וכשכולם פצועים אז מי מתעורר בבאיירן מינכן? דווקא מריו גומז. החלוץ הגרמני, שלא מקבל קרדיט מלואיס ואן חאל, כבש שער במדי הנבחרת ביום שלישי מול קזחסטן. אך גם זה לא הכין אף אחד להצגה שלו היום. גומז כבש שלושער ענק ושבר בצורת של שמונה חודשים בהם לא כבש במדי באיירן (שערו האחרון היה מול דורטמונד ב-13 בפברואר ומאז כבש רק בגביע מול דטנפלד החובבנית).

החגיגה של גומז התחילה בדקה ה-21 כשנגח כדור נמוך פנימה, לאחר הגבהה של חאמיט אלטינטופ מאגף ימין. החגיגה של גומז לא נפסקה ובדקה ה-77 כבש את השני בבעיטה עם רגל שמאל לאחר בישול של טוני קרוס. נגמר? לא מבחינת גומז. בדקה ה-90 נגח הנפיל הגרמני אחד נוסף, הפעם מבישול של תומאס מולר וקבע 0:3 גדול לבווארים, שעולים למקום התשיעי. אולי זו התחלה של דרך חדשה לכוכב הדרום?

וולפסבורג - באייר לברקוזן 3:2

הזאבים של סטיב מקלארן רצו להמשיך את ספטמבר הנפלא, אבל איבדו יתרון כפול לעיני אוהדיהם והוכיחו שוב כי ההגנה שלהם בעייתית. דייגו הברזילאי הבקיע כבר בדקה התשיעית לזכות וולפסבורג, חמש דקות אחרי שארן דרדיוק נעץ כדור בקורה בצד השני. אדין דז'קו בישל לגראפיט את השני של וולפסבורג בדקה ה-69, אלא שלברקוזן לא הרימה ידיים. בדקה ה-72 ארתורו וידאל הצ'יליאני בישל לקפטן סימון רולפס שעלה מהספסל שתי דקות לפני כן, ובדקה ה-74 וידאל איזן מהנקודה הלבנה. וולפסבורג, שכבר איבדה העונה יתרון 0:3 על מיינץ להפסד 4:3, ראתה איך זה קורה לה שוב, כשבדקה ה-82 רולפס השלים צמד עם נגיחה מוצלחת והראה שהתגבר על הפציעה הקשה.

משחקים נוספים:

סט. פאולי - נירנברג 2:3

כבשו לסט. פאולי: ג'ראלד אסמואה 45, מאריוס אברס 59, פלוריאן ברונס 81, כבשו לנירנברג: מחמט אקיצ'י 48, אנדראס וולף 62

ורדר ברמן - פרייבורג 1:2

כבש לורדר ברמן: ארון האנט 33, הוגו אלמיידה 73, כבש לפרייבורג: יוליאן שוסטר 62

עדכון ראשון: 15/10, 22:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully