וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מיינץ ניצחה 1:2 בחוץ את באיירן מינכן

הקבוצה של טושל שמרה על מאזן מושלם גם לאחר מפגש עם הדאבליסטית. ברמן ניצחה 2:3 את המבורג, תיקו לשאלקה

מי היה מאמין שאחרי שישה מחזורים בליגה הגרמנית, מוליכת הטבלה (והקבוצה היחידה עם מאזן מושלם) תהיה דווקא מיינץ הקטנה, בעוד שאלקה שהשקיעה עשרות מיליוני דולרים בקיץ תתבוסס בתחתית? היום (שבת) מיינץ הוכיחה שהיא מעבר לסתם קוריוז, כשהצליחה לרשום ניצחון ענק באליאנץ ארינה, 1:2 על באיירן מינכן. אחרי שישה מחזורים, לקבוצה הקטנה יש 18 נקודות מ-18 אפשריות, בפתיחת עונה לא פחות ממדהימה.

יריבת הפועל תל אביב בשלב הבתים של ליגת האלופות, שאלקה, שהצליחה סוף סוף להשיג נקודות ליגה ראשונות, אירחה את בורוסיה מנשנגלדבאך, הצליחה לחזור מפיגור 2:0 ל-2:2 ונחלצה מהמקום האחרון. דורטמונד הלוהטת יצאה למשחק חוץ מול סט. פאולי והצליחה להשיג ניצחון 1:3. במשחק שנעל את היום ניצחה ורדר ברמן 2:3 את המבורג, בתום משחק מצוין.

באיירן מינכן - מיינץ 2:1

מוליכת הליגה המפתיעה, מיינץ הקטנה, הגיעה מלאת ביטחון לקראת משחק החוץ מול הדאבליסטית, שנאלצה להסתדר ללא פרנק ריברי ואריאן רובן. מיינץ הצליחה להדהים גם את האליאנץ ארינה ולשמור על מאזן מושלם גם אחרי המחזור השישי בזכות 1:2 גדול ושער בדקה ה-77 של שאלאי. לבווארים זהו כבר הפסד שני העונה והיא ללא ספק ציפתה לפתיחה קצת יותר חיובית.

מיינץ הצליחה לעלות ליתרון לאחר מהלך קבוצתי יפה, בסיומו בעט סמי אלאגוי עם עקב ענק וטאץ' נדיר. הבווארים מצאו את השוויון בדקה ה-45 בזכות שער עצמי של בו סוונסון, אך המוליכה לא התייאשה ומצאה את השני בדקה ה-77 מבעיטה של אדם שאלאי לאחר בישול אנדרה שורל. באיירן עם 8 נקודות בלבד אחרי שישה מחזורים והיא ממשיכה לקרטע, בעוד מיינץ 10 נקודות מעליה.

שאלקה - מנשנגלדבאך 2:2

הקבוצה של פליקס מגאת נשמה לרווחה ביום רביעי כשהצליחה להשיג נקודות ראשונות בליגה, עם 1:2 בפרייבורג בזכות שער של קלאס יאן הונטלאר בדקה ה-87. לצערו, חניכיו לא הצליחו להמשיך את המומנטום היום וסיימו בתיקו 2:2 ביתי מול בורוסיה מנשנגלדבאך, לאחר שכבר פיגרו 2:0 מול הקבוצה של מיכאל פרונצק - זו שנראתה רע מאוד לאחרונה והפסידה את שלושת המשחקים האחרונים שלה בתוצאות 4:0, 7:0 ו-2:1. הכחולים מגלזנקירשן יכולים להתעודד לפחות מהעובדה שנחלצו מהמקום האחרון בזכות הנקודה שהעלתה את מאזנם לארבע, לעומת שטוטגרט, לה עדיין שלוש בלבד.

בדקה ה-15 עלתה האורחת ליתרון מפנדל מוצלח של פיליפ דמס. מנשנגלדבאך הצליחה למצוא את השני עוד לפני המחצית מבעיטה של מייקל בראדלי אחרי בישול של מרקוס רויס. בדקה ה-52 הצליחה שאלקה לצמק. מצלדר הכניס כדור עומק סתמי שמצא דרכו לקלאס יאן הונטלאר, ששיחרר טיל עם רגל שמאל פנימה. בדקה ה-87 הגיע השוויון ששיחרר הרבה לחץ בזכות זהות המבקיע. ראול כבש את הראשון שלו בליגה במדי שאלקה ואיזן ל-2:2 לאחר בישול של ספרדי נוסף, חוזה חוראדו. מזל טוב ראול, מזל טוב שאלקה.

סט פאולי - בורוסיה דורטמונד 3:1

אחת הקבוצות הלוהטות בליגה היא החבורה בצהוב-שחור של יורגן קלופ. דורטמונד כבשה עד כה 13 שערים וניצחה את כל ארבעת המשחקים האחרונים שלה, כשבשלושת האחרונים היא כובשת 12 שערים וביום רביעי חוגגת עם 0:5 מול קייזרסלאוטן. "אנחנו מאוד נהנים מהמשחק", הודה נורי סאהין שבישל שלושה שערים ברביעי, "הגישה שלנו, הרצון וההנאה מהכדורגל הם המפתחות להצלחה, אבל עדיין לא הגענו לשיא שלנו".

מנגד, העולה החדשה הצליחה להשיג השבוע את ניצחון הליגה הראשון שלה, שהרגיע קצת את המערכת לאחר שפתחה את העונה עם שלושה הפסדים וכבר שמעה דיבורים על אי התאמה לבונדסליגה. הרכש הכי טוב שביצעה סט. פאולי הקיץ הוא ללא ספק ג'ראלד אסמואה, שכבר פורע שטרות, כבש וגרם לפנדל ב-1:2 על מנשנגלדבאך השבוע. "הוא נלחם על כל כדור כאילו זה היה הכדור האחרון בחייו", אמר עליו מאמנו הולגר סטאניסלבסקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ורדר ברמן - המבורג 2:3

ארבע נקודות מארבעת המשחקים הראשונים - זה המאזן איתו הגיעה המארחת למשחק המסקרן הערב. ובשלבים רבים, נדמה היה כי גם היום היא תסיים את תשעים הדקות מאוכזבת למדי, אלא שבסופו של דבר תומאס שאף ושחקניו יכולים, סוף כל סוף, לחייך קצת.

גי דמל העלה את ברמן ל-0:1 בשער עצמי בדקה ה-25, כאשר שלוש דקות מאוחר יותר הכפיל הוגו אלמיידה את התוצאה. המבורג חזרה למשחק הרבה בזכות ג'ונתן פיטרויפה המחליף, שבישל לרוד ואן ניסטלרוי בדקה ה-59, וכבש בעצמו בדקה ה-63 כדי להשוות ל-2:2. יושבי הווסרסטדיום בוודאי התכוננו למפח נפש נוסף, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לאלמיידה המצוין, שניצל בישול של ווסלי כדי לקבוע את תוצאת המשחק בדקה ה-85. המבורג רושמת משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.

משחקים נוספים:
קלן - הופנהיים 1:1
לקלן: לוקאס פודולסקי 17, להופנהיים: דמבה בה 54

שטוטגרט - באייר לברקוזן 4:1
לשטוטגרט: זדראבקו קוזמנוביץ' 53, לבאייר לברקוזן: סמי היפייה 19, ארתורו וידאל 21, האנו באליטש 69, סידני סאם 71.

איינרכט פרנקפורט - נירנברג 0:2
לפרנקפורט: תאופניס גקאס 17, כריס 88

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully