וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד כבשה את חבל הרוהר

שינג'י קגאווה סחף את חבריו לניצחון חוץ 1:3 על שאלקה במשחק החם של הכדורגל הגרמני. סט. פאולי - המבורג 1:1

המחזור הרביעי בבונדסליגה הגרמנית אמנם בישר על מפגש בין היריבות הוותיקות קלן ובאיירן מינכן, ובישר על 0:7 מרשים של שטוטגרט נגד מנשנגלדבאך, אבל המשחקים הגדולים באמת נקבעו להיום (ראשון). בראשון ביניהם, הדרבי של המבורג, נפרדו סט. פאולי והמבורג ב-1:1 ומאוחר יותר ניצחה דורטמונד את שאלקה 1:3 בחוץ, בדרבי של חבל הרוהר, המשחק החם ביותר שיש לכדורגל הגרמני להציע.


.

שאלקה - דורטמונד 3:1

הצרות של שאלקה לא פוסקות, אבל ההפסד הרביעי שלה ברציפות מאז פתיחת העונה הוא לא עוד הפסד ליגה רגיל, אלא מכה קשה וכואבת בבית מהיריבה הגדולה והמושבעת שלה. "שלושה הפסדים זה כבר הרבה יותר מדי, הפסד רביעי פשוט בלתי מתקבל על הדעת", אמר פליקס מגאת' ערב המשחק וכעת נראה שלא מעט אוהדים של שאלקה כבר יבקשו את ראשו.

הסנסציה היפנית שינג'י קגאווה, שמאיים להפוך לתגלית העונה בליגה הגרמנית בגיל 21, כבש צמד בדקות 20 ו-58 והקפיץ את אוהדי קבוצתו. אם שאלקה עוד חלמה על קאמבק, בדקה ה-61 גם החלומות הללו התנפצו אחרי שבלם הרכש הצרפתי, ניקולא פלסטאן, ספג צהוב שני.

דורטמונד ניצלה את היתרון המספרי כדי לכבוש שער נוסף, הפעם מרגלי רוברט לוואנדובסקי (86), שנכנס לפני כן במקום קגאווה וקלאס יאן הונגלאר רק צימק בדקה ה-89, שער בכורה של ההולנדי בקבוצתו החדשה אבל ללא כל סיבה לחגוג.

סט. פאולי - המבורג 1:1

48 שנים חיכו אוהדי סט. פאולי לארח את המבורג במילרנטור שטדיון והיום זה קרה - הניצחון האמיתי שלהם. המפגשים האחרונים בין שתי נציגות העיר המבורג הועברו דרך קבע ל-HSV ארנה בגלל סיבות בטיחות, אבל הפעם 24 אלף הכרטיסים שנמכרו מראש, שלחו את האוהדים לאצטדיון הקומפקטי של סט. פאולי.

על הדשא עצמו המבורג הגיעה כקבוצה העדיפה, המועדון הגדול של העיר ששואף לזכות באליפות, נגד העולה החדשה והצנועה, אלא שלפחות הערב לדרבי היו חוקים משלו והמארחת הייתה רחוקה דקות ספורות בלבד מהפתעה גדולה, כשגם הנקודה שהיא צברה יכולה לספק אותה. פביאן בול העלה את סט. פאולי ליתרון בדקה ה-77 אחרי בישול של ג'ראלד אסמואה הוותיק, אבל מלאדן פטריץ' השווה בדקה ה-88 כדי לחלק את הנקודות.

במשחק נוסף נפרדו לברקוזן ונירנברג ב-0:0. אלמוג כהן נכנס בדקה ה-90 במקומו כריסטיאן איגלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully