וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה בעד קוראני

קולות רבים קוראים למאמן יואכים לאו להחזיר את חלוץ שאלקה, שנמצא בכושר מצוין, לנבחרת. ליגה: 0:1 לגלאדבך על המבורג

קווין קוראני כבש אתמול (שבת) צמד בניצחון שאלקה 0:2 על לברקוזן ועלה לראש טבלת המבקיעים עם 17 שערים. החלוץ נמצא בכושר הטוב בקריירה שלו ובגרמניה פתחו מחדש בסוגיית זימונו לנבחרת. כזכור, בספטמבר 2008 נטש קוראני בזעם את סגל הנבחרת לאחר שלא הולבש למשחק נגד רוסיה. המאמן יואכים לאו נשבע שלא לזמן את החלוץ לנבחרת כל עוד הוא מאמן. עכשיו דורשים ממנו אנשי המקצוע לשקול מחדש.

"פקח את עיניך, יואכים", קראו אוהדי שאלקה למאמן שישב ביציע וראה את החלוץ בן ה-28 כובש פעמיים. קוראני שבר שיא הבקעות אישי כשהעלה את מאזנו ל-17 שערים כשבנוסף, בישל שישה שערים נוספים. הלחץ על לאו גבר בעיקר בגלל הכושר הגרוע בו נמצאים לוקאס פודולסקי ומירוסלב קלוזה והרזומה הבינוני של מריו גומז במדי הנבחרת.

"לפעמים מאמן צריך לחזור בו מהחלטות מסוימות ולשנות אותן", אמר מאמן שאלקה פליקס מגאת'. "תפקיד המאמן לדאוג שהקבוצה תשחק את הכדורגל הכי טוב שהיא יכולה. לאו הביא את זה על עצמו ועכשיו קוראני הוא החלוץ הטוב בליגה". גם יופ היינקס מצדד בקוראני: "הוא חלוץ מצוין שאמור להיות בנבחרת. לאו צריך לשקול מחדש את זימונו כי אנחנו לא חזקים מספיק בחוד במיוחד בהשוואה לנבחרות אחרות".

קוראני עצמו, שהתנצל על התקרית, מוכן לפתוח דף חדש: "יש לי תקוה. אני בכושר הטוב בקריירה שלי, אבל זה לא תלוי בי. רק אדם אחד יכול לשנות את ההחלטה ואני אמשיך לעבוד קשה עד שהוא ישנה אותה".

גלאדבך גברה 0:1 על המבורג, הופנהיים-פרייבורג 1:1

המחזור ה-28 בליגה הגרמנית ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים נוספים. יממה לאחר ששאלקה תפסה את ראשות הליגה, אירחה בורוסיה מנשנגלאדבך את המבורג במגרשה וגברה עליה 0:1. במשחק נוסף נפרדו הופנהיים ופרייבורג בתיקו 1:1.

ההדרדרות של המבורג נמשכת. הקבוצה של ברונו לבאדיה, שחלמה בתחילת העונה אליפות, כבר מרוחקת מאוד מהפסגה אחרי עוד הפסד, כאשר בששת משחקיה האחרונים השיגה ניצחון אחד בלבד. גלאדבך ממשיכה להתרחק מהתחתית עם ניצחון חשוב, רואל ברוארס הבקיע את השער היחיד במשחק שתי דקות לפני סיום המחצית הראשונה. רוברטו קולאוטי לא שותף במשחק.

במשחק נוסף, הופנהיים ופרייבורג סיימו את משחקן בתיקו 1:1. לאחר שעה וארבע דקות העלה מוחמאדו אידריסו את האורחים מפרייבורג ליתרון, אלא ש-10 דקות לסיום יוסיפ סימוניץ' איזן וחתם את תוצאת המשחק. פרייבורג לא מצליחה לעלות מעל הקו האדום והיא מדורגת במקום ה-16, הופנהיים במקום ה-11 עם 34 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully