וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן נעצרה בדרבי מול נירנברג

אחרי 13 ניצחונות רצופים, באיירן נעצרה עם 1:1 בדרבי של בוואריה אצל נירנברג. רביעייה לקקאו בניצחון שטוטגרט

המחזור ה-23 בליגה הגרמנית נפתח ביום שישי עם משחק דרמטי בין הופנהיים לבורוסיה מנשנגלאדבך שהסתיים בתיקו 2:2. רוברטו קולאוטי כבש בדקה ה-51, והעלה את גלדבאך ל-0:2, אבל הופנהיים חזרה בגדול והשוותה בדקה ה-90 לאחר פנדל מוצלח של קרלוס אדוארדו. אך התברר כי המשחק הזה היה רק המתאבן לקראת ההמשך.

באיירן מינכן קרטעה כבר ביום רביעי באלופות ונזקקה לשער דרמטי בנבדל כדי לנצח את פיורנטינה, אך כנראה שהמשחק הזה סימן לבאות. נירנברג מהתחתית עצרה את רצף 13 הניצחונות הרצופים, כשהוציאה 1:1 בדרבי של בוואריה. גם המבורג אכזבה עם 0:0 ביתי מול פרנקפורט, וכך מי שגנב את ההצגה במשחקי השבת הוא קקאו שהפציץ רביעייה ב-1:5 של שטוטגארט בקלן. לברקוזן תוכל לפתוח מחר פער של שתי נקודות אם תנצח את ברמן. גם לשאלקה, שתתארח בוולפסבורג, הזדמנות להתקרב לבאיירן.

נירנברג - באיירן מינכן 1:1

באיירן מינכן הגיעה לדרבי של בוואריה בכושר פנטסטי עם 13 ניצחונות ברציפות ואחרי החלטת השיפוט השערורייתית, שעזרה לה לנצח 1:2 את פיורנטינה בליגת האלופות ביום רביעי. מעטים האמינו שדווקא נירנברג הקטנטנה היא זו שתעצור את הדהירה הנהדרת, אבל אחרי שליטה מוחלטת ושער יתרון במחצית הראשונה, באיירן נעלמה אחרי ההפסקה וסיימה בתיקו מאכזב. לברקוזן תוכל לפתוח פער של שתי נקודות אם תנצח בראשון את ברמן. נירנברג, קבוצתו הבאה של אלמוג כהן, עדיין מתחת לקו האדום.

הילד הארגנטינאי דייגו קונטנטו פתח בחוליה האחורית על חשבונו של דניאל ואן בויטן, אך לא נאלץ לעבוד קשה במיוחד במחצית הראשונה. 38 דקות חיכה לואי ואן חאל לשער הראשון וזה הגיע מרגלו של תומאס מולר, שניצל בישול של מריו גומז. אריאן רובן, שכבש שישה שערים ברציפות, הוחלף בהפסקה ונירנברג פתחה בסערה את המחצית השניה. השוויון הגיע במהירות מרגלי אילקאי גונדוגאן בן ה-19 שחגג שער בכורה בבונדסליגה בדקה ה-54.

המבורג - איינטרכט פרנקפורט 0:0

המבורג, הרביעית בטבלה, חזרה לליגה פחות מ-48 שעות אחרי הניצחון על פ.ס.וו איינדהובן בליגה האירופית (0:1), ואולי העייפות היא זו שהביאה לתוצאה המאכזבת. זה רוברטו חזר להרכב לראשונה מאז הפציעה, אבל השחקנים של ברונו לבאדיה נראו רע ומיעטו לסכן את שערו של אולה ניקולוב. רוד ואן ניסטלרוי נשאר 90 דקות על הספסל למרות שחבריו לא מצאו את הרשת, והמבורג אולי נפרדת באופן סופי מהמירוץ לאליפות ותתמקד בניסיונות להגיע לגמר הליגה האירופית שייערך בנורדבנק ארנה המקומי.

הופנהיים - בורוסיה מנשנגלאדבך 2:2

רוברטו קולאוטי פתח בהרכבה של מנשנגלאדבך, שעלתה ל-0:1 בדקה ה-31, לאחר נגיעת יד ברחבה של השבדי פר נילסן. הקפטן פיליפ דאמס הבלגי בעט פנימה את כדור עונשין מ-11 מטרים. בדקה ה-51 קולאוטי דחק פנימה, כדור שננגח לרוחב שערה של הופנהיים כדי להעלות את גלאדבך ל-0:2. שחקני הופנהיים באו בטענות לקוון כי קולאוטי היה בנבדל, אולם צוות השיפוט אישר את השער, והחלוץ הישראלי-ארגנטינאי רשם את שערו החמישי העונה. בדקה ה-69 הופנהיים הצליחה לצמק. איביסביץ' כבש את שערו השמיני העונה, לאחר שהמשיך כדור רוחב פנימה וקבע 2:1. הופנהיים הגבירה את הלחץ על שערו של לוגן ביילי, אולם לא הצליחה להרשית. קולאוטי הוחלף בדקה ה- 84 על ידי החלוץ הקנדי רוב פרינד. בדקה ה-90 הופנהיים קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר נגיעת יד של דאמס ברחבה, וקרלוס אדוארדו בעט בעוצמה לחיבורים וקבע 2:2 כשהוא חוגג את שערו החמישי העונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

פ.צ קלן - שטוטגרט 5:1

הריצה המטורפת של השוואבים נעצרה בשבוע שעבר בהפסד להמבורג, אבל רגע לפני המפגש עם ברצלונה בצ'מפיונס, שחקניו של כריסטיאן גרוס חזרו לדרוס. האיש של המשחק היה קקאו, הברזילאי-גרמני. החלוץ שכבש העונה שני שערים בלבד עד כה, התפוצץ עם שלושער במחצית הראשונה. בדקה ה-13 כבש קקאו מקרוב לאחר בישול של כריסטיאן מולינארו, בדקה ה-31 הוא הכפיל בבעיטה מדויקת מחוץ לרחבה וכעבור שבע דקות שוב דחק מקרוב לאחר כדור קרן. כריסטופר שורש צימק בנגיחה דקה לפני ההפסקה. הקצב נרגע במחצית השניה, עד הדקה ה-70. פאבל פוגרבניאק נגח את הרביעי לרשת של פאריד מונדראגון וכעבור ארבע דקות הוסיף בישול לרביעי של קקאו במשחק.

יתר המשחקים:

בורוסיה דורטמונד - האנובר 96 1:4
לדורטמונד: נבן סובוטיץ' (43), מריו אגימן (עצמי, 60), נלסון ואלדז (77), קווין קרוסקרויץ (88)
להאנובר: ארונה קונה (81)

מיינץ - בוכום 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully