וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הגישו להם שישייה קרה

ברמן הביסה 0:6 את פרייבורג ועלתה זמנית לפסגה. האנובר, תחת הרושם הקשה של התאבדות אנקה, הפסידה 2:0 לשאלקה

אחרי פגרת הנבחרות, במהלכה הוכתה גרמניה תדהמה בעקבות התאבדותו של שוער האנובר וסגל הנבחרת, רוברט אנקה, חזרה והתחדשה הבונדסליגה לפעילות ברגשות מעורבים. מבחינה ספורטיבית קיימת דריכות רבה לקראת המפגש המסקרן בראשון בין לברקוזן לבאיירן מינכן, אבל האבל הכבד, כפי שניתן היה לראות במשחק הרעים בין גרמניה לחוף השנהב, נותן אותותיו בכל הקבוצות.

האנובר ניסתה להקדיש לשוער המנוח ניצחון, כשהתארחה אצל שאלקה, אלא שלכחולים המלכותיים היו תוכניות אחרות והם ניצחו 0:2. ורדר ברמן העפילה זמנית לפסגה עם ניצחון ענק, 0:6 בפרייבורג. האלופה וולפסבורג הפסידה משער בדקה ה-90, 3:2 לנירנברג. בורוסיה מנשנגלאדבך מצידה השיגה ניצחון חוץ משמעותי ויוקרתי, 1:2 על פרנקפורט. קולאוטי ישב על ספסל הקבוצה ולא שותף בניצחונה.

שאלקה - האנובר 0:2

הקבוצה האורחת הגיעה לגלזנקירשן עדיין תחת הטראומה והאבל הכבד שנפל על הקבוצה לאחר התאבדותו של השוער הראשון רוברט אנקה. שחקני האנובר עלו כולם עם חולצה מיוחדת, עליה הוצג המספר 1 כמחווה מרגשת לשוער. שחקני שתי הקבוצות, כמו בכל המגרשים האחרים בגרמניה, עמדו חבוקים בדקת דומייה לפני המשחק.

גם בשאלקה לא היו יכולים להתעלם מהנסיבות, אבל מצד שני לפליקס מגאת' ולשחקנים שלו יש צמרת וליגה שהם צריכים להדביק. אולי לפיכך הם ניצחו בצורה סולידית יחסית. ג'פרסון פרפאן, שהיה בספק עקב מחלה, שיחק ואף כבש (69) לרשתו של המחליף של אנקה, פלוריאן פרומלוביץ. יאן מורבק חתם את התוצאה בדקת הסיום.

פרייבורג - ורדר ברמן 6:0

העולה החדשה ניצחה רק פעם אחת במגרשה העונה, בעוד ורדר ברמן ללא הפסד מאז מחזור הפתיחה. הקבוצה של תומאס שאף הגיעה למשחק ללא קלאודיו פיזארו, טורסטן פרינגס וטים בורובסקי הפצועים, אבל זה לא מה שמנע ממנה להביס ולהשיג ניצחון ענק על פרייבורג בחוץ.

אחרי 33 דקות הוגו אלמיידה הפורטוגלי העלה את האורחים ליתרון, כאשר הבליץ שלהם הגיע דווקא במחצית השנייה. מרקו מארין (55), הוגו אלמיידה עם השני שלו (57), מסוט אוזיל (67), נאלדו (73, פנדל) ומרקוס רוזנברג (82) הכריעו ללא תנאי את המארחים. הניצחון הגדול העלה את ברמן למקום הראשון בזכות יחס שערים, לפחות עד משחקה של לברקוזן נגד באיירן מינכן ביום ראשון.

וולפסבורג - נירנברג 3:2

הזאבים מבוסניה, אדין דז'קו וזבזדאן מיסימוביץ', חזרו מאוכזבים מכשלון הנבחרת שלהם להעפיל למונדיאל, וגם במשחק הזה הם יצאו חפויי ראש כאשר הקבוצה שלהם נוצחה בדקת הסיום של המשחק. כל השערים במשחק נפלו במחצית השנייה. אלברט בוניאקו כבש צמד עבור האורחים (56, 64), כאשר אשקן דג'אגה (59) וגראפיטה (79 בפנדל) איזנו פעמיים עבור האלופה. פאר קלוגה אמר את המילה האחרונה עבור האורחים בדקת הסיום של המשחק.

וולפסבורג, שלא הפסידה בשבעת משחקיה האחרונים, ממשיכה לאבד גובה וקשר עין מהצמרת. נירנברג, שהשיגה רק ניצחון חד בשבעת משחקיה האחרונים, לוקחת שלוש נקודות חשובות ומתרחקת קצת מהתחתית. הסטטיסטיקה, אגב, לא משקרת, כאשר היא מראה שוולפסבורג הצליחה לפני המשחק הזה לנצח את הקבוצה מבוואריה רק פעמיים ב-14 מפגשים.

פרנקפורט - בורוסיה מנשנגלאדבך 2:1

רוברטו קולאוטי וחבריו חזרו לליגה והמשיכו את המומנטום החיוב שלהם, והם כבר עם משחק רביעי ללא הפסד. הפעם זה נגמר בניצחון חוץ מצוין בפרנקפורט. החלוץ הישראלי ישב על הספסל הקבוצה, שעלתה ליתרון משער עצמי של אוקה ניקולוב, שוער פרנקפורט, בדקה ה-54. 11 דקות לאחר מכן רואל ברוארס כבש את השני לאורחים. פירמין שווגלר רק צימק לקבוצה הביתית בדקה ה-86 בפנדל. הקבוצה של מיכאל סקיבה עם הפסד חמישי העונה כבר, ואם היא לא תתעשת מוקדם היא תמצא את עצמה קרוב לתחתית בקרוב.

קלן - הופנהיים 4:0

האורחים השיגו ניצחון חוץ מרשים ביותר. הפתיחה שלהם הייתה מוחצת עם שער אחרי חמש דקות של קרלוס אדוארדו, כאשר שש דקות לאחר מכן צ'ינדו אובסי כבש כבר את השני לאורחים. דמבה בה סגר עניין דקה בתוך המחצית השנייה, ו-ודאד איביסביץ', שחזר מאוכזב מאי ההצלחה של בוסניה להעפיל למונדיאל, נעץ את המסמר האחרון בדקת הסיום עם שער בפנדל.

דורטמונד - מיינץ 0:0

"המשחק הוא העיקר, לא אני", אמר יורגן קלופ, מאמנה של דורטמונד, לקראת המפגש עם קבוצתו לשעבר ואהבתו הגדולה, מיינץ. העולה החדשה היא אחת הקבוצות המפתיעות של העונה, אבל הערב היא נזקקה ליכולת טובה של היינץ מולר בין הקורות כדי לחלץ נקודת חוץ. לוקאס באריוס, נבן סובוטיץ' ונורי סאהין לא הצליחו למצוא את הרשת ושלחו את אוהדיהם מתוסכלים בחזרה הביתה.

במשחק נוסף, הרטה ברלין, נועלת הטבלה, סיימה את משחק החוץ שלה בתיקו 1:1 עם שטוטגרט. אדריאן ראמוס כבש (49) להרטה, זדרבקו קוזמאנוביץ' איזן (82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully