וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה בורחת לבאיירן

27.1.2007 / 18:39

הקבוצה מגלזנקירשן ניצלה את הפסדה של באיירן, ניצחה 1:3 את פרנקפורט ועלתה לפסגה. שטוטגארט הובסה 4:1 בנירנברג

ההפסד של באיירן מינכן לבורוסיה דורטמונד נתן פתח של אפשרויות למספר קבוצות בצמרת הליגה הגרמנית. שאלקה לקחה את שלה בשתי ידיים, שטוטגארט דווקא לא. ורדר ברמן תשחק ביום ראשון מול האנובר ותנסה לשוב למקום הראשון.

פרנקפורט - שאלקה 3:1

באיירן הפסידה אמש והקבוצה מגלזנקירשן ניצלה את ההזדמנות לפתוח פער של 6 נקודות מהבווארים ולעלות למקום הראשון בטבלה. גוסטבו וארלה העלה את שאלקה ליתרון בדקה ה-16, נאוהירו טקהרה היפני השווה בדקה ה-48, אבל קווין קוראני המתקאמבק העניק את הניצחון לשאלקה עם צמד בדקות 70 ו-90.


ארמיניה בילפלד - המבורג 1:1

ב-21.10 ניצחה המבורג את משחקה היחיד העונה בליגה, היום כמעט הגיע הניצחון השני, ממש כמעט. דניאל ליובויה כבש לזכות הקבוצה של תומאס דול בדקה העשירית, אבל בורגס השווה דקה לסיום והקבוצה מצפון גרמניה תנסה להתחיל מחדש בשבוע הבא.


נירנברג - שטוטגארט 1:4

3 נקודות היו מעלות את שטוטגארט מעל באיירן, למקום ממנו עולים לליגת האלופות. נירנברג שואפת למקום באירופה בעונה הבאה והיום הרצון שלה ניצח. איבן סנקו העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-25, קאקאו הברזילאי השווה כעבור 7 דקות, אבל ורטיסלב גרסקו הסלובקי (50), מיכאל סקרות' (70) ושער עצמי של לודוביק מאנין (77) הבטיחו ניצחון גדול לנירנברג.


הרטה ברלין - וולפסבורג 1:2

הקבוצה מהבירה מוליכה את החבורה השנייה בבונדסליגה והמטרה שלה העונה תהיה הבטחת מקום בגביע אופ"א. וולפסבורג רק רוצה להישאר בליגה הראשונה, אבל הרטה הייתה זו שהשיגה 3 נקודות עם שער בדקות הסיום. להרטה: כריסטיאן חימנז 27, מרקו פאנטליץ' 86 (פנדל). לוולפסבורג: מירוסלב קרהאן 18.


בוכום - מיינץ 1:0

שער בודד של מרקו רוסה בדקה ה-38 סיבך את בוכום בתחתית והעניק תקווה מחודשת למיינץ.


אנרג'י קוטבוס - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:3

גלדבאך הייתה עוברת את אנרג'י במקרה של ניצחון, אבל האימפריה של שנות ה-70 הפסידה בפעם ה-11 העונה, יותר מכל קבוצה אחרת, והיא בדרכה לליגת המשנה. ‏ ‏סרגיי ראדו כבש צמד לזכות הקבוצה המקומית בדקות 33 ו-39, מיכאל דלורה צימק בדקה ה-79, אבל מונטאנו חתם בדקה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully