וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראול היה על סף עזיבה את ריאל"

24.10.2006 / 16:26

רמון קלדרון, נשיא ריאל מדריד, סיפר כי קפטן הקבוצה לקח קשה את ההפסד לחטאפה, לא ישן בלילות, והצהיר כי יעזוב אם המצב לא ישתפר

"אחרי ההפסד בחטאפה הוא אמר לי שהוא מאוד סבל ושהוא לא הצליח לישון", כך סיפר היום (שלישי) נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון על חלוץ הקבוצה ראול. קלדרון הוסיף שורת מחץ באומרו: "הוא אמר לי שאם הדברים לא ישתפרו הוא יעזוב את הקבוצה אבל לא ידרוש ממנה לשאת בעלויות חוזהו".

למזלם של קלדרון, ראול ואוהדי הקבוצה, אחד הסמלים הגדולים של ריאל בכל הזמנים והגדול ביותר בשנים האחרונות, הקבוצה חזרה לעצמה אחרי ההשפלה מול חטאפה, הביסה 1:4 את סטיאווה בוקרשט ברומניה, וסיפקה דליקטס בדמות ניצחון משכנע 0:2 על ברצלונה בסופר קלאסיקו.

יש לציין כי לפני מספר חודשים התראיין חורחה ולדאנו, מנהלה המקצועי של ריאל מדריד במשך מספר שנים, וסיפר כי לדעתו ראול חייב לעזוב את ריאל.

ולדאנו הסביר שראול "לוקח יותר מדי ללב" את כל מה שקורה במועדון, ופירט: "המצב הגיע לנקודה בה הוא מרגיש אחראי לכל מה שקורה במועדון. אפילו לבדיקה אם המשרד שמוכר כרטיסים למשחקים קיבל תשלום, או דאגה לשחקן זה או אחר שעבר גירושים ולשחקנים צעירים שסבלו מתקופה חלשה. תשומת הלב שהוא מרגיש שהוא צריך לתת גם לדברים אחרים פוגעת ביכולת שלו על המגרש".

בלי קשר ישיר לכך, רמון קלדרון אמר היום: "אנחנו מנסים לארגן שהמשחק של ספרד מול דנמרק, ב-24 במרץ, ייערך בסנטיאגו ברנבאו, אבל אני יכול להגיד שאם ראול לא יהיה בסגל לא ניתן להם לשחק פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully