וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה מלקקים את הפצעים

6.2.2006 / 17:59

אחרי שבירת רצף הניצחונות ב-3:1 מול אתלטיקו מדריד, השחקנים והמאמן מנסים להתאושש. סילביניו: "אם ננצח בולנסיה נהיה אלופים"

בברצלונה עדיין מנסים להתאושש מההפסד אתמול (ראשון) לאתלטיקו מדריד 3:1, הפסד שסיים רצף מדהים של 14 ניצחונות רצופים בליגה (מאז ה-3:3 בריאזור מול לה קורוניה ב-15 באוקטובר 2005), והשאיר את הקטלונים רחוקים ניצחון אחד מהשוואת השיא של ריאל מדריד הגדולה של 1960/61, שעמד על 15. אתלטי גם ניצחה את בארסה בסיבוב הקודם, והייתה גם האחרונה לחגוג על דשא הקמפ נואו בליגה, ב-6 לאוקטובר 2005. פרננדו טורס הבקיע צמד, והעלה את מאזנו מול האלופה ל-7 שערים ב-9 משחקים.

"כל מה שאנחנו חושבים עכשיו הוא להתחיל מחדש ולהשיג רצף ארוך יותר", אמר הקפטן קרלס פויול. "אתלטיקו הייתה טובה יותר מאיתנו, אחרי שעלו ליתרון הם שיחקו טוב על מתפרצות. השחקנים קצת מבואסים, אבל אנחנו חזקים ונתאושש מזה".

כזכור, ברצלונה שיחקה ללא צ'אבי, שגמר את העונה, סמואל אטו, שעדיין לא חזר מאליפות אפריקה, ובעיקר רונאלדיניו המוצהב. בלעדיהם לא הזכירה הקבוצה את היכולת המפולאה שזכינו לראות בחודשים האחרונים. בשבוע שעבר הודחו הקטלונים במפתיע מגביע המלך לאחר שהפסידו 4:2 בסראגוסה, והחזירו רק 1:2 בקמפ נואו. ההפסד בגביע קטע רצף אחר, של 18 ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

המאמן פרנק רייקארד ניסה לאחד את השורות. "נכון שהפסדנו שני משחקים ונכון שלא שיחקנו טוב, אבל צריך להמשיך באותה דרך", אמר ההולנדי, והתפנה לנתח את המשחק. "היה חסר לנו קור רוח במרכז השדה, ואתלטיקו ידעה לנצל זאת. טורס תמיד מצליח למצות את כל הכשרון שלו נגדנו".

המאמן מיקם את דקו באגף השמאלי במקום במרכז, במקומו של רונאלדיניו המושעה. ההחלטה הזו לא צלחה. "כשלא מנצחים אז זה תמיד אומר שהיו טעויות, אבל אני לא חושב שההצבה של דקו הייתה טעות. פשוט אחרי הפיגור איבדנו את הראש. בכל מקרה, האחריות היא שלי ואני לא מחפש תירוצים בהיעדרויות והשעיות".

בשבוע הבא מחכה לבלאוגראנה מבחן קשה שיבדוק אם הם מסוגלים להתאושש מהמכה, משחק חוץ מול ולנסיה ביום ראשון. "אם ננצח במסטאייה האליפות תהיה שלנו", אמר סילביניו בבטחון. במדריד לא ממש מתעכבים על השיא שזכו לשמור, אלא דווקא על הפער מהקטלונים, שהצטמק ל-10 מריאל ו-9 מולנסיה, ועשוי להיות מקוצץ עוד יותר במחזור הבא. ולאור השיפור המתמיד של הקבוצה הלבנה, מאמינים בבירה שרכבת האליפות עדיין לא חמקה מהם באופן סופי. ואם לא די לצרות, ליונל מסי נפצע אתמול בשריר ויעדר 10 ימים, מה שאומר שלא ישחק במסטאייה מול ולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully