וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי יעמוד למשפט בספרד בשל העלמות מס

ביהמ"ש בברצלונה דחה את בקשת הכוכב לבטל את ההאשמות נגדו בחשד להונאה ע"ס 4 מיליון יורו: "הוא היה מודע למעשים"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
יצטרך להתייצב בבית המשפט. מסי/רויטרס

בית המשפט בברצלונה דחה היום (שישי) בהחלטה דרמטית את בקשתו של ליאונל מסי לבטל את ההאשמות נגדו בחשד להעלמות מס. המשמעות: כוכבה של ברצלונה ייאלץ לעמוד למשפט, כאשר הוא, יחד עם אביו חורחה, נאשמים בהונאת ענק על סך 4 מיליון יורו.

מסי פנה לבית המשפט בבקשה להסיר ממנו את שלושת האישומים בנוגע להונאה. הוא טען שאביו היה זה שהתעסק בכל הנושא הכספי ושלו לא הייתה גישה לדברים ולכן, גם לא היה לו קשר להעלמות המס המדוברות, שעל פי החשדות התרחשו בין 2007 ל-2009. בנוסף, מסי ואביו טענו שגם חורחה לא עשה שום דבר שאינו חוקי. כעת, לשניים יש חמישה ימים לערער על פסיקת השופט.

החשד הוא כי העלמות המסים הגיעו מהכנסותיו של השחקן מפרסומות לחברות שונות וביניהן פפסי, אדידס, פרוקטר אנד גאמבל ואחרות. השופט כתב בפסיקתו: "בפשע מסוג זה, אדם לא חייב שבהכרח יהיה לו ידע מלא על כל הכספים והעסקים בהם הוא מעורב וגם לא על סכומי הכסף המדויקים. מספיק שהוא היה מודע לדרך בה בוצעה ההונאה על מנת להיות שותף למעשה".

באוגוסט האחרון שילם חורחה מסי חמישה מיליון יורו לרשויות המסים בספרד בניסיון לסגור את הסיפור, אולם כעת נראה שהמקרה מסובך יותר ממה שנראה תחילה.

שבת בספרד: ברצלונה מול ראיו וייקאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully