וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 0:3 את אלצ'ה, צמד למסי

העונה של בארסה נפתחה עם חתול שחור שפרץ למגרש, אבל מסי (42 ו-64) ומוניר הילד (46) שברו את הנאחס. מסצ'ראנו הורחק (43). 0:1 היסטורי לאייבר על סוסיאדד

המחזור הראשון בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. במוקד עמד כמובן משחקה של ברצלונה שפתחה עונה עם 0:3 ביתי על אלצ'ה בזכות צמד של מסי ושער נהדר של הילד מוניר אל חדדי. אייבר העולה החדשה פתחה עונה היסטורית בליגה הבכירה עם 0:1 על סוסיאדד בדרבי הבאסקי. משחקים נוספים: סלטה ויגו גברה 1:3 על חטאפה. במשחק שנעל את היום ניצחה ויאריאל את לבנטה בחוץ 0:2.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. AP
פתח עונה כמו גדול. ליאו מסי/AP

ברצלונה - אלצ'ה 0:3

עם רכש מבטיח ורעב להצלחות ברצלונה פתחה את עונת 2014/15 בסטייל עם ניצחון קליל על יריבה חלשה. לואיס סוארס המושעה וניימאר הפצוע לא שיחקו, אבל אוהדי בארסה קיבלו הצגה מליאו מסי שפתח עונה בסטייל עם צמד נהדר ואופייני (42 ו-64) ועוד שער של מוניר אל חדדי, ילד הפלא שנתן הופעה מעוררת השראה במשחק הבכורה שלו בבוגרים בליגה. על חגיגות הניצחון העיבה מעט ההרחקה של מסצ'ראנו בדקה ה-43, אך הקטלאנים לא התקשו גם בלי הבלם הארגנטינאי הקשוח. בשבוע הבא הם יתייצבו למבחן קשה בהרבה כשיתארחו אצל ויאריאל במדרגל.

המשחק הזה נפתח עם חתול שחור שנכנס לכר הדשא וכנראה השפיע על בארסה, שחיכתה 21 דקות למצב הראשון שלה. אנדרס אינייסטה שלח לעומק את מוניר שמזוית לא פשוטה הפציץ למשקוף. בדקה ה-32 הגיע תורו של אינייסטה להדביק כדור למשקוף אחרי שקיבל כדור ממסי ושלח בעיטה אדירה בשמאל מ-17 מטרים.

בדקה ה-42 נשבר הקרח ומי כבש? כמובן, ליאו מסי. הארגנטינאי קיבל כדור מבוסקטס, השתחרר מההגנה ותוך כדי סיבוב בעט בשמאל לפינה הרחוקה. 0:1 לברצלונה. דקה בלבד חלפה ובארסה נותרה בעשרה שחקנים. בוסקטס נגח כדור לאחור בלי להבחין בגארי רודריגס שהקדים את הבלם הארגנטינאי שנאלץ להכשילו כשהוא בדרך לשער וראה אדום מוצדק.

שחקן ברצלונה מוניר אל חדדי. רויטרס
בכורה חלומית בליגה של הגדולים. מוניר חוגג/רויטרס

לואיס אנריקה הכניס בהפסקה את בארטרה הבלם במקומו של ראפיניה, אבל למרות החיסרון המספרי בארסה הכפילה את היתרון שלה. איבן ראקיטיץ' הקשית כדור לעברו של הילד מוניר שמצא עצמו מול השוער ונתן מעין "סטירה" לכדור עם החלק החיצון של הנעל. 0:2 לברצלונה.

בדקה ה-64 השלים ליאו מסי צמד עם שער פשוט נפלא. הארגנטינאי קיבל כדור מדני אלבס, ניער מעליו שלושה שחקני הגנה ובעט בחוכמה פס מדויק לפינה תחת הלחץ. 0:3 לברצלונה.

חאבי לארה שחקן אייבר. GettyImages
הוא לא ישכח את היום הזה עוד הרבה מאוד זמן. חאבי לארה/GettyImages

אייבר - ריאל סוסיאדד 0:1

4,600 אוהדי אייבר שהצטופפו באסטאדיו מוניציפאל חיכו הרבה מאוד זמן למשחק הבכורה ההיסטורי של קבוצתם בליגה הבכירה שזימן להם דרבי באסקי וסיפק להם גם ניצחון היסטורי על היריבה הגדולה. לראשונה מזה ארבע שנים בליגה הספרדית, שתי הקבוצות פתחו ללא אף זר בהרכב וחאבי לארה נכנס לספרים שער הניצחון למארחים בדקה ה-45 כשסובב כדור חופשי מזווית לא פשוטה מעל ידיו של זוביקאראי שוער סוסיאדד. האורחים ניסו להשוות ותקפו, אבל העולה החדשה שמרה על שלוש הנקודות עד הסיום וסיפקה עוד סיפור פיקנטי למחזור הפתיחה.

חתול שחור במשחק של ברצלונה - אלצ'ה. AP
האם הוא יהיה הסמל לעונה של ברצלונה? החתול השחור בקאמפ נואו/AP

משחקים נוספים:

סלטה ויגו - חטאפה 1:3
לסלטה: נוליטו (20), פביאן אורלאנה (56), חואן לאריביי (70). לחטאפה: סמיר (62)

לבנטה - ויאריאל 2:0
לויאריאל: איקצ'וקו אוצ'ה (56), דניס צ'רישב (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully