וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התסבוכת נפתרה: ז'רמי מתיו עבר לברצלונה

ולנסיה ובארסה התקשו להגיע לסיכום והבלם כבר עמד להמריא עם העטלפים לפרו, אבל עזב אותם בשדה התעופה והצטרף לקטאלנים תמורת 20 מיליון יורו. מתיו הפך לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה מעל גיל 30

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבלם החדש של בארסה. מתיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה שעות דרמטיות עברו על ז'רמי מתיו, הבלם הצרפתי בן ה-30, אבל עכשיו הכול נסגר והוא הצטרף רשמית לברצלונה.

הסיפור החל בליל אמש (שלישי), כאשר מתיו נשאר במשרדי המועדון בולנסיה יחד עם ראשי הקבוצה, בזמן שאלה ניהלו משא ומתן מול ברצלונה על העברתו. הסכום אותו דרשו העטלפים, 20 מיליון יורו, היה מקובל על הקטאלנים, אבל המחלוקת הייתה סביב תנאי התשלום.

בולנסיה דרשו את כל 20 המיליונים בבת אחת, כבר עכשיו. ברצלונה לעומת זאת, ביקשה לשלם אותם בארבעה תשלומים שווים לאורך העונה הקרובה והעונה הבאה, דבר אותו יו"ר ולנסיה, אמדאו סאלבו, לא היה מוכן אפילו לשקול.

מתיו נותר תקוע בין שתי הקבוצות והבוקר הוא המריא עם חבריו משדה התעופה בולנסיה לשדה התעופה ברחאס במדריד. הקבוצה נחתה שם לשעתיים, לפני המראה ללימה, בירת פרו, שם היא עורכת את מסע ההכנה שלה לעונה. במהלך אותה המתנה לקונקשן, פתרו שני המועדונים את המחלוקת ונקבע כי התשלום יועבר בסופו של דבר בשני חלקים: עשרה מיליון עכשיו ועשרה מיליון בהמשך.

מתיו נפרד לשלום מחבריו לקבוצה, עמם שיתף פעולה מאז הגיע מטולוז ב-2009. הוא צפוי להמריא ממדריד לברצלונה, במקום לפרו ולהשלים את מעברו לקבוצה של לואיס אנריקה. בברצלונה הודיעו כי הבלם סיכם לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת וסעיף השחרור שלו יעמוד על 50 מיליון יורו. מתיו הפך לשחקן ההגנה מעל גיל 30 היקר בהיסטוריה.

חאמס רודריגס הוצג בריאל מדריד: "חלום שמתגשם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully