וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחונות לאתלטיקו, בארסה וריאל

הקולצ'ונרוס עדיין בפסגה אחרי 1:2 בבילבאו. מסי כבש את ה-0:1 בדרבי על אספניול, ריאל הביסה את ראיו וייקאנו 0:5

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד חוגג שער. AP
שער בפתיחה, הצגה בהמשך. רונאלדו/AP

רק ביום רביעי שוחק מחזור אמצע השבוע בספרד והערב (שבת) יצא לדרך המחזור ה-31 בהשתתפותן של שלוש הקבוצות הנאבקות על האליפות. ברצלונה הייתה הראשונה ששיחקה ועלתה זמנית לפסגה אחרי 0:1 בדרבי מול אספניול, אבל אתלטיקו מדריד הנהדרת חזרה לפסגה עם 1:2 מרשים בחוץ על בילבאו. סביליה הלוהטת, שניצחה באמצע השבוע את ריאל מדריד, נעצרה עם הפסד 1:0 בחוץ מול סלטה ויגו. ריאל מדריד הוציאה את כל העצבים על ראיו וייקאנו האומללה וניצחה אותה 0:5.

הצמרת בספרד (אחרי 31 מחזורים)

אתלטיקו מדריד 76 נקודות
ברצלונה 75 נקודות
ריאל מדריד 73 נקודות

שחקני ברצלונה חוגגים. GettyImages
מעל כולם. ג'רארד פיקה/GettyImages

ריאל מדריד - ראיו וייקאנו 0:5

שני הפסדים רצופים בליגה, בקלאסיקו הביתי מול ברצלונה ובסביליה, תוך מספר ימים בלבד, הוציאו את מאבק האליפות העיקש משליטתה של ריאל וכעת היא הרודפת במקום הנרדפת. בינתיים, הבלאנקוס נהנו מיריבה נוחה וחזרו לעניינים עם חמישייה קלה, כאשר כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל מרקדים על כר הדשא בברנבאו, רגע לפני המפגש הראשון מול דורטמונד ברבע גמר ליגת האלופות.

דקה 15: גול! אחרי לחץ כבד, ריאל ביתרון. רונאלדו שלח לבייל, שהחזיר כדור חכם והפורטוגלי חדר לרחבה ושלח לפינה הרחוקה.

דקה 55: גול! ריאל שוב לחצה ושוב באה על שכרה. בייל נשלח לעומק, העביר לרונאלדו למרכז והפורטוגלי פרגן בגדול לקרבחאל והניח לו את הכדור. המגן, חופשי לגמרי, שלח לרשת מקרוב, 0:2.

דקה 68: גול! רונאלדו שלח את די מריה, שהשאיר את בייל מול שער ריק. 0:3.

דקה 70: גול! בייל השתלט על הכדור 20 מטר מהשער של ריאל. ודהר, ודהר ודהר עד לצד השני. 0:4, שער נפלא לוולשי.

דקה 78: גול! ביצוע מושלם של מוראטה עם כדור מסובב מפינת הרחבה היישר אל בין החיבורים. 0:5.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
ערב רגוע. אנצ'לוטי/AP

אספניול - ברצלונה 1:0

אחרי תקופה לא קלה, ההצגה הנפלאה בקלאסיקו נתנה לברצלונה אוויר לנשימה, ולפתע היא שוב מרימה את ראשה ומכוונת לאליפות ה-23 בתולדותיה. הערב המומנטום הקטלאני נמשך עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות, הפעם בדרבי מול אספניול והאלופה עלתה לפחות זמנית למקום הראשון. אספניול נלחמה ועשתה חיים קשים לבארסה, אבל בדקה ה-77 ליאו מסי שבר את הקרח עם שער בפנדל מוצדק, אחרי נגיעת יד בתוך הרחבה. בארסה תעקוב בעניין אחרי המשחק הקשה שמצפה מאוחר יותר לאתלטיקו מדריד בחוץ מול בילבאו כשכל תוצאה מלבד ניצחון של אתלטיקו תשאיר אותה בפסגה בסיום המחזור הזה.

דקה 4: בארסה פתחה חזק וניימאר כמעט עקץ מוקדם עם נגיחה מקרוב, אבל הכדור שלו היה חלש ונהדף בקלות על ידי קאסייה.

דקה 19: איזו החמצה נוראית של ניימאר (!). דני אלבס שבר את מלכודת הנבדל, פרץ בצד ימין ומצא את הברזילאי פנוי לחלוטין אבל הכדור של הברזילאי טס מעל השער.

דקה 23: אספניול הייתה חזק במשחק הזה וכמעט עלתה ראשונה ליתרון. סרחיו גרסיה ניצל כיסוי לא טוב של דני אלבס ומצא את פיצי שמתוך הרחבה בעט גבוה.

דקה 74: אספניול נתנה את הכל, בארסה התקשתה מאוד אבל הייתה קרובה מאוד לשבור את הקרח אחרי שסרחיו בוסקטס נגח לאחור כדור קרן שהגיע לפיקה שהפציץ מתוך הרחבה אבל הכדור פגע במשקוף.

דקה 77: גול! ברצלונה השיגה את השער המיוחל בבעיטת עונשין של מסי מ-11 מטרים. ניימאר קיבל כדור ארוך בתוך הרחבה ועבר את חאבי לופס שהסיט את הכדור בידו. השופט הורה על פנדל מוצדק והארגנטינאי לא התבלבל מהנקודה הלבנה. 0:1 דרמטי לברצלונה.

דקה 82: אדום לאספניול! ליאונל מסי נשלח לכדור עומק נהדר, קיקו קאסייה השוער יצא מחוץ לרחבה ועצר את הכדור בידו. אגירה מאמן אספניול ביצע את כל שלושת החילופים וחאבי לופס נכנס לשער.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. AP
שמר על אתלטיקו בפסגה. קוסטה חוגג/AP

אתלטיק בילבאו - אתלטיקו מדריד 2:1

בזמן שכולם מדברים על ברצלונה וריאל מדריד, הקולצ'ונרוס ממשיכים לעשות את העבודה בשקט ואחרי שראו את הקטלאנים מנצחים ועוקפים אותם בפסגה, הקבוצה הנהדרת של סימאונה השיגה ניצחון באצטדיון שבו כשלו גם ברצלונה וגם ריאל מדריד. הבאסקים, שהפסידו רק פעם אחת העונה בביתם, פתחו נהדר והובילו משער של מוניאין, אבל דייגו קוסטה הלוהט השווה וקוקה שבישל לקוסטה את השוויון השלים מהפך בדקה ה-55. אתלטיקו שומרת על הפסגה עם יתרון של נקודה על פני בארסה, אצלה היא תתארח ביום שלישי במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות.

דקה 7: גול! איזו פתיחה מדהימה לבילבאו שעלתה ליתרון מוקדם. סאן חוסה הבלם שלח כדור ארוך, אדוריץ המשיך מהאוויר למוניאין שניצל יציאה לא טובה של קורטואה והקפיץ מעליו לרשת. 0:1 לבילבאו.

דקה 14: כמעט השוויון של אתלטיקו. קוקה הנהדר שלח כדור עומק מדויק לדייגו קוסטה שניצל את המהירות שלו, חדר לרחבה ובעט חזק מקרוב, אבל איראיסוס הדף לקרן.

דקה 22: גול! אתלטיקו משווה, דייגו קוסטה הפעם לא החמיץ. החלוץ הפנטסטי קיבל כדור שוב קיבל מקוקה וניצל את המהירות והעוצמה שלו כדי לחדור לרחבה ושלח כדור חזק ברגל שמאל לפינה הרחוקה. 1:1 בסאן מאמס.

דקה 46: בהתקפה הראשונה שלה במחצית השנייה אתלטיקו כמעט השלימה מהפך. דייגו קוסטה, שוב הוא, קיבל כדור ארוך. באלנסייאגה לא הצליח להסתדר עם החלוץ שחדר לרחבה ובעט ברגל שמאל כדור שפספס ממש בסנטימטרים את שערו של איראיסוס.

דקה 55: גול! אתלטיקו השלימה את המהפך המיוחל. קוקה הנפלא שבישל את הראשון שלח כדור לפליפה לואיס, קיבל בחזרה כדור בחצי גובה ומקרוב נגח לפינה ופנימה. 1:2 לאתלטיקו מדריד.

דקה 80: טיבו קורטואה הציל את אתלטיקו משוויון (!). טוקרו המחליף הרים כדור מדויק לרחבה אליו הגיע אדוריץ שמשני מטרים נגח חזק, אבל השוער הבלגי הנפלא התעופף והדף לקרן. איזו דרמה בסאן מאמס.

דקה 85: אדום! בילבאו נותרה בעשרה שחקנים אחרי שהנריק לאפורט הבלם בן ה-19 עצר את דייגו קוסטה בדרך לשער וראה צהוב שני.

איקר מוניאין שחקן אתלטיק בילבאו. AP
השער שלו לא החזיק מעמד. מוניאין/AP

משחק נוסף

סלטה ויגו - סביליה 0:1
לסלטה: נוליטו (87, בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully