וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:1 בחוץ את אספניול

הבלאנקוס התקשו בברצלונה, אבל שער של פפה (55) סידר להם ניצחון חשוב שמצמק את הפער בפסגה לשלוש נקודות בלבד

מפתיחת העונה בליגה הספרדית ריאל מדריד די חולה בצילן של אתלטיקו מדריד וברצלונה שתי המוליכות. אולם הערב (ראשון) הצליחו הבלאנקוס לסיים את הסיבוב הראשון עם ניצחון חוץ 0:1 על אספניול ולצמק את הפער בפסגה לשלוש נקודות בלבד. יממה לפני שהוא טס לציריך ואולי יקבל את פרס כדור הזהב, כריסטיאנו רונאלדו לא הרשים במשחק הזה אבל שער נגיחה של פפה בדקה ה-55 הספיק לשלוש נקודות חשובות. במשחק שהסתיים מוקדם יותר הפסידה ריאל בטיס 2:1 בביתה לאוסאסונה, לבנטה ניצחה 0:1 מלאגה, ראיו וייקאנו ניצחה 0:1 בחטאפה במפגש שפתח את משחקי היום.

פפה שחקן ריאל מדריד חוגג  (צריך את הימני בתמונת ראש). AP
שער ניצחון יקר מפז. פפה חוגג/AP

מהלך המשחק

דקה 10: המשחק נפתחה מצוין מבחינתה של אספניול שכמעט עלתה ליתרון מוקדם אחרי נגיחה של סטואני הקשר בכדור קרן.

דקה 19: אחרי פתיחה רדומה מאוד שלה, ריאל מדריד התעוררה עם מצב ראשון שהגיע בעקבות מהלך יפה של בנזמה בצד שמאל. הצרפתי היתל בהגנת אספניול ושלח רוחב לרונאלדו שנותר לבדו מול השער אך לא הגיע נכון לכדור ופספס את ההזדמנות.

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד (משמאל) לפני אלכס שחקן אספניול. GettyImages
בישול ועוד משחק מצוין. מודריץ'/GettyImages

דקה 32: ריאל הגבירה את הלחץ והפעם רונאלדו איפס כוונות ושלח כדור חזק מאוד מטווח של 25 מטרים אבל קיקו קאסייה שוער אספניול הדף בקושי לקרן.

דקה 37: הטיווח של רונאלדו נמשך והפעם הפורטוגלי ניסה את מזלו עם בעיטה חופשית מ-25 מטרים, אבל הכדור שלו הלך למרכז השער וקאסייה שוער אספניול הדף ברגלו.

דקה 42: מצב נהדר לריאל מדריד שיצאה למתפרצת של ארבעה שחקני התקפה על שני שחקני הגנה. מודריץ העביר כדור לדי מאריה שהכניס כדור רוחב לא מדוייק אבל בייל השתלט על הכדור החוזר והרים כדור טוב לראשו של בנזמה שמקרוב נגח החוצה.

דקה 55: גול! אחרי עשר דקות במחצית השנייה ריאל השיגה סוף סוף את השער המיוחל. לוקה מודריץ' הרים כדור חופשי מצד ימין ופפה הבלם שנותר בלתי מכוסה נגח פנימה. 0:1 לריאל.

דקה 65: כריסטיאנו רונאלדו המשיך בנסיונות הכיבוש שלו והפעם הפורטוגלי נשלח מצד ימין ומצא את עצמו בעמדה קורצת אבל הבעיטה שלו ברגל ימין לא הייתה מדוייקת.

דקה 81: שוב רונאלדו מנסה ושוב לא כובש. הפעם הפורטוגלי עשה מהלך אישי מצוין כשהטעה את הקטור מורנו, חדר לרחבה ובעט פצצה ברגל ימין אבל קאסייה שוער אספניול הדף בצורה נפלאה לקרן.

שחקני אוסאסונה חוגגים שער. AP
ניצחון קריטי בתחתית. שחקני אוסאסונה חוגגים/AP

משחקים נוספים:

ריאל בטיס - אוסאסונה 2:1
לבטיס: חורחה מולינה (80). לאוסאסונה: פרננדו טורס (2), ג'ורדי פיגרואה (57, עצמי)

חטאפה - ראיו וייקאנו 1:0
לראיו: אלברטו בואנו (29)

לבנטה - מלאגה 0:1
ללבנטה: דויד בראל (19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully