וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו תוקף: "בלאטר הוכיח כמה כבוד יש לפיפ"א אליי"

נשיא פיפ"א לעג, רונאלדו תקף חזרה: "הבנתי הרבה מתוך דבריו". אנצ'לוטי: "פגיעה במקצוען". אלונסו חוזר מול סביליה (ד', 23:00, ספ' 5)

וידאו: רויטרס

ארבעה ימים אחרי ההפסד בקלאסיקו לברצלונה והזעם על החלטות השיפוט, ריאל מדריד תנסה להתאושש מחר (רביעי) כשתארח את סביליה. ולנסיה תפגוש במסגרת המחזור ה-11 את אלמריה, בעוד ריאל סוסיאדד תצא לוויאדוליד ואוסאסונה תתמודד מול ראיו וייקאנו.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
יוציא את העצבים על סביליה? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

ריאל מדריד - סביליה (23:00, ספורט 5 ו-HD)

את כל התסכול שלהם מהקלאסיקו והשלכותיו, ינסו שחקני ריאל מדריד לפרוק בסנטיאגו ברנבאו מול סביליה. פרט להפסד ברמון סאנצ'ס פיחואן בעונה שעברה, הבלאנקוס מחצו את סביליה 1:4, 0:3 ופעמיים 2:6 בחוץ בשנתיים האחרונות. אין פלא שהאורחים, למרות שבעה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, מגיעים מפוחדים למפגש.

מי שעוד הצליח לעצבן את אנשי ריאל הוא ספ בלאטר, שלטענתם לעג בדבריו לכריסטיאנו רונאלדו ("הוא כמו מפקד על המגרש... מתעסק יותר בסידור השיער"). רונאלדו לא נשאר חייב, והגיב לדבריו של בלאטר: "זה מוכיח כמה כבוד יש לפיפ"א אליי, למועדון שלי ולמדינה שלי. אני מאחל למר בלאטר בריאות ואריכות ימים, ושימשיכו ליהנות מהקבוצות והשחקנים האהובים עליו. הבנתי הרבה מתוך הדברים שלו".

במסיבת העיתונאים שלו לקראת המשחק התייחס קרלו אנצ'לוטי לנושא והודיע: "פלורנטינו פרס שלח לפיפ"א מכתב בבקשה לקבל הבהרה על ההתבטאות ואני מסכים איתו לחלוטין. זה היה חוסר כבוד כלפי שחקן מקצוען ורציני. לא דיברתי על זה עם כריסטיאנו, אבל הוא מוכיח מדי יום שהוא שחקן גדול. הוא חייב להמשיך בגישה הזו".

אנצ'לוטי אף הבהיר במסיבת העיתונאים כי קארים בנזמה יחזור להרכב מול סביליה ובעיקר שצ'אבי אלונסו יזכה לדקות ראשונות העונה. הקשר הוותיק חזר אחרי יותר מחמישה חודשי היעדרות, וצפוי לפתוח בקישור לצד איסקו. סמי חדירה יקבל מנוחה וגארת' בייל צפוי לשמור על מקומו בהרכב. סביליה תחסר את מרקו מרין, פדריקו פאסיו, סיסיניו ודניס צ'רישב המושאל מריאל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

צפו בספ בלאטר לועג לכריסטיאנו רונאלדו:

משחקים נוספים

ולנסיה - אלמריה (21:00, ספורט 5+)

ויאדוליד - ריאל סוסיאדד (21:00)

אוסאסונה - ראיו וייקאנו (23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully