וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאנובה: "ניימאר בחר פרויקט ספורטיבי ולא כלכלי"

מאמן ברצלונה עקץ את ריאל מדריד וחגג את ההחתמה: "זה חלום". ניימאר בכה בפרידה מסנטוס: "מקווה לחזור בעתיד"

יממה אחרי שסיכם את תנאיו בברצלונה, שיחק הלילה (בין ראשון לשני) ניימאר את משחקו האחרון במדי סנטוס, שסיימה בתיקו 0:0 עם פלמנגו. הכוכב בן ה-21 בכה מהתרגשות בסיום כשנפרד מהקהל הביתי שלו בדרך לחתימה על חוזה לחמש שנים באלופת ספרד, שצפויה להתקיים כבר היום.

"אני מרגיש פנטסטי, שמח מאוד ומלא תודה לסנטוס, ובאותו זמן אני כבר חושב על בארסה", אמר ניימאר אחרי המשחק. "זה כבוד גדול לשחק עם מסי, צ'אבי ואינייסטה. זה חלום להגיע לבארסה, ואני עוזב את סנטוס מהדלת הקדמית בתקווה לחזור בעתיד לבית השני שלי, שהוא כאן".

ניימאר שחקן סנטוס. GettyImages
"זה כבוד גדול לשחק עם מסי, צ'אבי ואינייסטה". ניימאר/GettyImages

בינתיים התייחסו בברצלונה לרכש הטרי, וטיטו וילאנובה אמר אחרי הניצחון 0:2 בדרבי על אספניול: "אנחנו צריכים לברך את ההנהלה על החתמת ניימאר, שהיא חשובה מאוד והעסיקה אותנו הרבה זמן כי היו לו הצעות אחרות, וטובות יותר. אני רוצה לברך גם אותו על שבחר בפרויקט ספורטיבי ולא בפרויקט כלכלי. אני בטוח שהוא יצליח באירופה ויעזור לנו להפוך לגדולים אפילו יותר".

"ניימאר הוא השחקן שחיפשנו", הוסיף וילאנובה. "רצינו אותו כבר לפני שנתיים וחצי. המועדון מאוד מצליח ועושה דברים טוב מאוד, אבל נוכל לשלב אותו בתוך ההצלחה כפי שעשינו עם ג'ורדי אלבה שמתקדם היטב. האיכויות של ניימאר ידועות, ואם קוראים לו 'שחקן יו טיוב' זה דבר טוב, כי זה אומר שהיו לו כמה שערים נהדרים".

וילאנובה סיכם: "הוא בחר בברצלונה כי הוא מאמין שהוא יכול להסתגל לסגנון שלנו, וכי הוא רואה בנו מקום לטווח ארוך. אם הוא היה מעדיף יותר כסף לא היה לנו מה לעשות בנידון. זה חלום ליהנות מהתקפה כזו, ועכשיו אנחנו צריכים לשלב ביניהם באופן הטוב ביותר, כפי שעשינו בעבר".

דני אלבס שחקן ברצלונה במשחק מול פ.ס.ז'. GettyImages
"לא יהיו שני קפטנים לספינה הזו". דני אלבס/GettyImages

דני אלבס, חברו הטוב של ניימאר מנבחרת ברזיל, התייחס לספקות שהועלו לגבי אופיו של החלוץ הצעיר: "ניימאר הוא לא רק כוכב פופ. הוא ספורטאי תחרותי שיודע את הדרישות של המועדון ומגיע לכאן כדי להשתתף במאבקים שלנו. הוא מאוד צנוע, הוא אומנם כוכב אבל כזה שעובד קשה. כולם יעזרו לו, והוא יעזור לנו. אני מכבד דעות של אנשים כמו יוהאן קרויף, אבל הוא לא מכיר את ניימאר. לא יהיו שני קפטנים לספינה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully