וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד מוכנה לשלם 120 מיליון יורו עבור ניימאר"

דיווח בספרד: פלורנטינו פרס רוצה את חלוץ סנטוס, "להראות שהשחקן הטוב בדרום אמריקה שייך לריאל ולא לבארסה"

ריאל מדריד מאוד רוצה את ניימאר, ולפי הפרסום ב"אל מונדו דפורטיבו" היא מוכנה לשלם עבורו 120 מיליון יורו. לפי הדיווחים, נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס מוכן להשקיע את הסכום הזה כדי להעביר את החלוץ בן ה-21 מסנטוס הברזילאית לבירת ספרד, והקבוצה מנהלת מגעים בימים האחרונים עם סוכניו של השחקן.

"פרס", כך דווח, "רוצה את ניימאר בכל מחיר, וזאת משתי סיבות: הראשונה, כדי להראות לכולם שריאל מדריד קנתה את השחקן הכי טוב בדרום אמריקה, והשנייה היא משום שכך ברצלונה לא תשים את ידה על השחקן".

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. Julian Finney, GettyImages
ריאל מוכנה לפתוח את הארנק ובלבד שברצלונה לא תשים עליו את היד. ניימאר/GettyImages, Julian Finney

בשבועות האחרונים אמרו בסביבתו של השחקן כי ייתכן שיצטרף בקיץ לברצלונה ושהוא מעוניין לשחק במועדון הקטאלני, אבל מסתבר שבברנבאו לא נבהלו מהשמועות שאפפו את השחקן והחליטו להילחם עליו. בשבוע שעבר דיווח אתר החדשות הקטאלני ARA כי ברצלונה מוכנה לשלם 50 מיליון יורו עבור החלוץ הברזילאי.

ניימאר הצטרף למועדון סנטוס בשנת 2003, כשהיה בן 11 וערך את הופעתו הראשונה במדי הבוגרים ב-2009. ב-102 משחקיו בקבוצה הוא כבש 54 שערים. ניימאר לבש לראשונה את מדי הנבחרת הבוגרת של ברזיל ב-10 באוגוסט 2010 נגד ארצות הברית, וכבש שער כבר בבכורה בניצחון 0:2. הוא שיחק בקופה אמריקה 2011 בו ברזיל הודחה ברבע הגמר. באולימפיאדת לונדון 2012 זכה במדליית כסף אחרי שברזיל הפסידה בגמר לנבחרת מקסיקו בתוצאה 2:1.

ניימאר חתום בסנטוס עד 2014, ואביו, שמשמש גם כסוכנו, חשף ב-25 באפריל השנה כי בנו מתכוון לעבור לאירופה אחרי מונדיאל 2014. נוכח הדיווחים מספרד והסכום אותו מציעה ריאל מדריד, כנראה שזה יקרה הרבה קודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully