וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה את סביליה 1:4

רגע לפני יונייטד בליגת האלופות, חגג רונאלדו עם שלושער נוסף ב-1:4 של ריאל על סביליה. בישול דרמטי לאוואט במאיורקה

ארבעה ימים לפני המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר יונייטד, ובריאל מדריד נראה שהכל בסדר. הקבוצה של ז'וז'ה מוריניו חזרה למסלול הניצחונות ב'לה ליגה', כשניצחה בקלות בביתה את סביליה 1:4, משלושער נהדר של כריסטיאנו רונאלדו. עוד לפני כן, מאיורקה עם דודו אוואט המתאושש מפציעה ותומר חמד הצליחו לפתוח בהצלחה יחסית את הקדנציה השלישית של גרגוריו מנסאנו בקבוצה, כשהשוער הישראלי בישל בדקה ה-90 את שער השוויון ב-1:1 מול אוסאסונה.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
שלושער ב-63 דקות. רונאלדו עם עוד הופעה ענקית/רויטרס

ריאל מדריד - סביליה 1:4

זהו מסר לאוהדי מנצ'סטר יונייטד: היכנסו לכוננות. השדים האדומים אולי קיוו שהשמועות על פציעתו של רונאלדו יביאו את כוכב ריאל מדריד למפגש מול הענקית האנגלית ביום רביעי בכושר בעייתי, אבל הערב (שבת) המשיך רונאלדו להראות שהוא בכושר נהדר, ואחרי השער הנפלא שכבש בנבחרת בשבוע שעבר, המשיך הפורטוגלי להראות שהוא בכושר נפלא עם שלושער גדול, כשאחד מהשערים היה פשוט מרהיב. ריאל מצמקת את הפער מאתלטיקו מדריד שבמקום השני ל-4 נקודות, אבל בעיקר מראה שהיא כבר מוכנה לדבר האמיתי בליגת האלופות.

שחקניו של מוריניו לחצו כבר מהפתיחה, ובדקה ה-10 היה קרוב קאקה להעלות את הלבנים ליתרון, כשקיבל את הכדור מחוץ לרחבה וירה כדור שטוח וחד אך שוער האורחים הדף היטב. בדקה ה-17 מצאו סוף סוף המארחים את הרשת, כשרונאלדו פרץ מהאגף השמאלי, שלח כדור רוחב שעבר מאחורי בנזמה, אבל פגע בפניו של נבארו, והתגלגל היישר אל בנזמה שעמד על קו השער, והתכבד בשער. בדקה ה-26 הימם כריסטיאנו רונאלדו את יושבי הברנבאו, כשהשתחרר מהמגן שלו בתרגיל נפלא, ומ-18 מטרים ירה כדור אדיר שהכניע את בטו וקבע 0:2 נהדר. עד לסיום המחצית כמעט ומצא רונאלדו את השער השני שלו והשלישי של ריאל, כשירה בעיטה חופשית נהדרת, אבל בטו הצליח הפעם לעצור.

36 שניות, זה כל מה שהיה צריך רונאלדו כדי למצוא את השער השני שלו עם פתיחת המחצית השניה. טעות קשה בהגנת סביליה סידר את הכדור לפורטוגלי, שמול שוער האורחים לא התקשה לקבוע 0:3 מהיר. החגיגה של הפורטוגלי נמשכה בדקה ה-59, כשהתחיל מתפרצת בחלק המגרש שלו, דהר קדימה, מצא את היגואין באגף הימני, וזה החזיר לרונאלדו מסירת רוחב נהדרת כדי להשלים שלושער. ארבע דקות מאוחר יותר, הוחלף רונאלדו במטרה לשמור על כוחותיו לקראת מנצ'סטר, וקיבל תשואות ארוכות מהקהל.

בדקה ה-66 נותרה ריאל ב-10 שחקנים, לאחר שהיגואין ביצע עבירה מכוערת, ראה את הצהוב השני שלו, והורחק, ועד לסיום הספיק נגרדו לרשום החמצה נוראית מול השוער, וגם סביליה נותרה בעשרה שחקנים, כשמאדורו ראה את הצהוב השני שלו בדקה ה-80. בדקה ה-87 הצליח מאנו לצמק מעט כשניצל טעות של אלביול כדי לכבוש את השער היחיד לזכותם של האורחים, שלא שינה הרבה.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה חוגג עם כריסטיאנו רונאלדו, קאקה. GettyImages
נראים מוכנים, לא? בנזמה רונאלדו וקאקה חוגגים/GettyImages

מאיורקה - אוסאסונה 1:1

דודו אוואט חזר להרכב אחרי היעדרות של שבועיים, ובדקה ה-90 בישל שער קריטי למאיורקה. השוער הישראלי, שנפצע בברכו בהפסד 3:2 לאספניול והחמיץ את שני המשחקים האחרונים, שלח בעיטת שוער ארוכה, שעברה את כל ההגנה של היריבה, הגיעה לראשו של פדרו ז'רומל, שנגח מקרוב וקבע 1:1 חשוב. בדקה ה-77 לולו כבש לאוסאסונה בנגיחה מקרוב אחרי הגבהה של אלברו סחודו, ומאיורקה הייתה בדרך להפסד חמישי רצוף, אבל כאמור, התיקו הזה עצר את הסחף השלילי, והותיר את מאיורקה במרחק סביר מהקו האדום. אומנם הקבוצה עדיין במקום הלפני אחרון, אבל לא נתנה לאוסאסונה לברוח ממנה (הפער בין הקבוצות 4 נקודות), ואוואט וחבריו מקווים שהמאמן החדש-ישן גרגוריו מנסאנו יחזיר את הקבוצה לתלם. תומר חמד נכנס בדקה ה-46.

דודו אוואט שוער מאיורקה. David Ramos, GettyImages
איזו חזרה נהדרת מפציעה. דודו אוואט/GettyImages, David Ramos

משחקים נוספים

סלטה ויגו - ולנסיה 1:0
לוולנסיה: נלסון ואלדס (90)

לבנטה - מלאגה 2:1
ללבנטה: חוסה בארקרו (27 בפנדל). למלאגה: איסקו (37 בפנדל ו-47)

דפורטיבו לה קורוניה - גרנאדה 3:0
לגרנאדה: מרצ'נה (עצמי, 45), איילו (51), גיירמה סיקויירה (פנדל, 90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully