וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ליאונל מסי האריך את חוזהו בברצלונה עד 2018

הכוכב הארגנטינאי יישאר בקבוצה לפחות עד גיל 31 והוא צפוי להרוויח כ-11 מיליון יורו לעונה. סעיף השחרור: 250 מיליון יורו

אוהדי ברצלונה יכולים להיות רגועים: ליאונל מסי, הכוכב הארגנטינאי של הקטלאנים חתם היום (חמישי) באופן רשמי על הארכת חוזהו במועדון עד 2018 והוא יישאר בברצלונה לפחות עד גיל 31. חוזהו המקורי של הארגנטינאי, שעלה לקבוצת הבוגרים של המועדון בשנת 2004, מסתיים ב-2016 ובמועדון לא חיכו כדי להבטיח את עתידו.

מסי ואביו נפגשו היום עם הנשיא סנדרו רוסל וסגרו את פרטי החוזה החדש כאשר על פי הדיווחים, הפרעוש צפוי להרוויח במסגרת חוזהו כ-11 מיליון יורו לעונה וסכום סעיף השחרור שלו יעמוד על כ-250 מיליון יורו, כך שקבוצה שתרצה לרכוש אותו תאלץ לפתוח את הארנק.

ליאונל מסי, ברצלונה, מציג את תואר כדורגלן השנה. רויטרס
לא הולך לשום מקום. ליאונל מסי/רויטרס

מסי מצטרף לשני הקפטנים - קרלס פויול וצ'אבי, שגם הם האריכו את חוזיהם במועדון מוקדם יותר העונה. זאת בניגוד לשוער הוותיק ויקטור ואלדס, שסירב להאריך את חוזהו וצפוי לעזוב בתום העונה או לכל המאוחר בסוף העונה הבאה. מסי, כבש העונה לא פחות מ-34 שערי ליגה עבור קבוצתו ונהנה מעונה נהדרת תחת שרביטו של המאמן החדש טיטו וילאנובה, בדרך לאליפות בטוחה בספרד. מסי הוא מלך שערי ברצלונה בכל הזמנים, וגם נבחר כמלך השערים של ליגת האלופות בארבע העונות האחרונות. בשנת 2012, מסי שבר כזכור את שיא השערים לשנה קלנדרית עם לא פחות מ-91 שערים. עתידו של הארגנטינאי בברצלונה לא היה בספק בשום שלב, אך כעת יש חותמת רשמית לעובדה שהשחקן אולי הגדול בתולדות המועדון, יישאר בקבוצה, כנראה גם עד הפרישה.

ג'ורדי אלבה, המגן שגדל בקבוצה והצטרף הקיץ מוולנסיה, התייחס לחתימה של הארגנטינאי: "אלו בשורות נהדרות לכל אוהדי ברצלונה משום שהוא הוכיח כבר שהוא השחקן הטוב בעולם, וגם הגדול בכל הזמנים. נעשה הכל כדי שמסי ירגיש כאן טוב ככל האפשר".

ג'ורדי אלבה שחקן ברצלונה עם ליאונל מסי. Manu Fernandez, AP
"מסי הוא השחקן הגדול בכל הזמנים". ג'ורדי אלבה, מימין/AP, Manu Fernandez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully