וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה סיימה ב-1:1 מול ולנסיה

אבר באנגה העלה את העטלפים ליתרון מפתיע בדקה ה-33, ליאונל מסי איזן בפנדל (39). אתלטיקו מדריד - ריאל בטיס 0:1

אחרי ההפסד המפתיע של ריאל מדריד לגרנאדה אמש (שבת), נמשך המחזור ה-22 בליגה הספרדית עם עוד הפתעה. ברצלונה רשמה משחק שלישי בלבד העונה ללא ניצחון כשסיימה ב-1:1 מול ולנסיה במסטאייה. במשחק שפתח את משחקי היום, סיימה מלאגה בתיקו 1:1 מאכזב מול סראגוסה. אתלטיקו מדריד השניה ניצלה את המעידה של ברצלונה וניצחה את ריאל בטיס 0:1 במפגש צמרת. ריאל סוסיאדד ניצחה 0:3 את מאיורקה. אוואט הפצוע לא שיחק, תומד חמד הוחלף בדקה ה-34 בעקבות הרחקה של שחקן מאיורקה.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
טעות שעלתה לבארסה בשער. פיקה/רויטרס

ולנסיה - ברצלונה 1:1

22 משחקים, רק שלושה משחקים ללא ניצחון והערב היה אחד מאותם המשחקים. ברצלונה רשמה משחק חוץ שני ברציפות ללא ניצחון, כשסיימה ב-1:1 מול ולנסיה במסטאייה. אבר באנגה העלה את העטלפים ליתרון בדקה ה-33, ליאונל מסי עם פנדל איזן כעבור שש דקות וקבע את תוצאת המשחק. כל זה לא לפני שדויד וייה רשם החמצה אומללה במיוחד בדקה ה-77.

בדקה ה-33 עלתה ולנסיה ליתרון לאחר שהרחקה לא מספיק טובה של ג'רארד פיקה הגיעה דווקא לאבר באנגה, שבעט מ-12 מטר פנימה את ה-0:1 המפתיע. השוויון לא איחר להגיע כשבדקה ה-39 בעט ליאונל מסי פנדל פנימה וקבע 1:1 לאחר שפדרו הוכשל ברחבה. למסי זהו כיבוש במשחק ליגה מספר 12 ברציפות.

בארסה כבר הייתה הרבה יותר טובה מוולנסיה במחצית השנייה. בדקה ה-55 מסי הכניס כדור עומק מצוין לפברגאס, שבעט ממצב מסוכן רק לרשת החיצונית. בדקה ה-77 הגיעה ההזדמנות הגדולה ביותר כשמסירת רוחב של דני אלבס מצאה את דויד וייה, שהחמיץ מארבעה מטר.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד (ימין) עם ארדה טוראן. רויטרס
שער ניצחון יקר. דייגו קוסטה, מימין/רויטרס

אתלטיקו מדריד - בטיס 0:1

אתלטיקו מדריד עלתה למשחק הזה אחרי ששמעה על התיקו של ברצלונה בוולנסיה ורצתה להשיג ניצחון שיסייע לה לצמק את הפער מהפסגה. רדאמל פלקאו חזר אחרי פציעה להרכב של אתלטיקו, שתקפה ובעטה יותר לשער, אך התקשתה למצוא את הרשת עד הדקה ה-61 בה נשבר הקרח. כדור קרן מדויק של קוקה מצא את ראשו של דייגו קוסטה, שמקרוב נגח פנימה. הקולצ'ונרוס מצמקים את הפער מברצלונה המוליכה לתשע נקודות בעקבות הניצחון הזה. אחרי ההפסד של ריאל אתמול לגרנאדה, אתלטיקו נותרה הקבוצה היחידה שיכולה לדגדג את ברצלונה במאבק האליפות.

תומר חמד שחקן מאיורקה. David Ramos, GettyImages
הוחלף מוקדם מהצפוי. תומד חמד/GettyImages, David Ramos

ריאל סוסיאדד - מאיורקה 0:3

דודו אוואט הפצוע לא שיחק במפגש החוץ הזה מול הבאסקים, שבמשחק הבית הקודם שלהם ניצחו את ברצלונה. תומר חמד פתח בהרכב, אך סיים את המשחק מוקדם מהצפוי. חאבי מרקס, קשרה של מאיורקה הורחק בצהוב שני על נגיעת יד מכוונת ומאמנה של מאיורקה נאלץ להוציא את החלוץ הישראלי בדקה ה-34 ולהכניס במקומו את חוסה מארטי ההגנתי יותר. האורחים החזיקו מעמד עד הדקה ה-55, כאשר גונסאלו קסטרו העלה את קבוצתות ליתרון מוצדק. קרלוס וולה המקסיקני היה זה שפרץ בצד שמאל ובעט כדור חזק, שנהדף היישר לעברו של קסטרו שמקרוב בעט לרשת הגבוהה.

בדקה ה-70 כבשה סוסיאדד את השני. רובן פרדו הכניס כדור עומק מדויק לקרלוס וולה המצוין, שמתוך הרחבה בעט כדור אדיר ברגל שמאל לחיבורים. דייגו איפראן היה זה שחתם את הניצחון בדקה ה-90 בבעיטה חזקה ברגל ימין. ריאל סוסיאדד עלתה למקום השמיני בעקבות הניצחון הזה. מאיורקה נמצאת עמוק בתחתית ונמצאת בסכנת ירידה ממשית.






משחקים נוספים:

מלאגה - סראגוסה 1:1
למלאגה: איסקו (23, פנדל). לסראגוסה: הלדר פוסטיגה (13).

סביליה - ראיו וייקאנו 1:2
לסביליה: איבן ראקיטיץ' (45), אלבארו נגרדו (54). לראיו: אלברו דומינגס (51, פנדל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully