וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד וברצלונה נפרדו בתיקו 1:1

ססק פברגאס העלה את בארסה ליתרון (50), אבל רפאל וראן השווה בדקה ה-81. הכל פתוח לקראת הגומלין בברצלונה

הקלאסיקו הספרדי כבר הפך לעניין שבשגרה בשנים האחרונות, עם לא מעט מפגשים בין שתי האימפריות הספרדיות, אך עדיין עולם הכדורגל עצר את נשימתו כשריאל מדריד וברצלונה נפגשו הערב (רביעי) למשחק הראשון בחצי גמר גביע המלך. האלופה התייצבה למשחק הזה בהרכב חסר מאוד, ללא מספר שחקני הרכב וביניהם איקר קסיאס השוער, אנחל די מאריה וסרחיו ראמוס, אך הצליחה לתת פייט ולסיים בתיקו 1:1 מול הקטלאנים בעוד דו קרב מרתק בין שתי המעצמות של הכדורגל הספרדי.

ססק פברגאס היה זה ששבר את הקרח בדקה ה-50, אחרי בישול של ליאונל מסי והעלה את בארסה ליתרון. פדרו ופברגאס בעצמו החמיצו שני מצבים קורצים מאוד לאחר מכן, והעונש הגיע בדקה ה-81, כאשר רפאל וראן, הבלם הצרפתי הצעיר, כבש את השוויון בנגיחה אחרי בישול יפה של מסוט אוזיל.

מסוט אוזיל, שחקן ריאל מדריד מול שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה (לחתוך השמאלי בתמונה הקטנה). רויטרס
שני גאונים בפעולה. אוזיל ואינייסטה/רויטרס

כשהיא בפיגור של 15 נקודות אחרי ברצלונה בליגה, ריאל ידעה שהגביע הוא התואר המקומי היחיד שנותר לה ואם לשפוט על פי מהלך המשחק הערב בבירנבאו, היא גם היתה ראויה לתיקו הזה. בעוד קצת פחות מחודש תיפגשנה שתי הקבוצות למשחק הגומלין בקאמפ-נואו והקטלאנים ינסו להשיג הכרעה שתעלה אותם לגמר המפעל. בריאל מדריד מנגד, יקוו שכל הפצועים והמושעים יחזרו להתמודדות הזו. אגב, האלופה תשמח לשחזר את התוצאה שהשיגה במפגש הליגה בין הקבוצות (2:2) כדי להעפיל למשחק הגמר. המנצחת בהתמודדות בין השתיים הללו תפגוש במשחק הגמר את המנצחת במפגש הכפול של חצי הגמר השני בין סביליה לאתלטיקו מדריד.

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה מול ריקרדו קרבאליו, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בישל את השער לפברגאס. ליאונל מסי, מימין/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: ריאל מדריד פתחה בסערה וחטפה כדור במרכז השדה. רונאלדו נשלח לעומק, עבר את ג'רארד פיקה שהכשיל אותו על סף הרחבה. פיקה קיבל צהוב ורונאלדו עצמו בעט את הכדור החופשי כמו שרק הוא יודע, חזק ומסובב. פינטו הדף בקושי.

דקה 12: מצב ראשון לברצלונה. ליאונל מסי פרץ לבדו וחיכה לאנדרס אינייסטה, שהצטרף מאחור. הקשר חיכה לכניסה של ג'ורדי אלבה והקפיץ לו פנימה באומנות. אלבה בעט מחמישה מטרים מהאוויר החוצה. מזל גדול לריאל.

דקה 20: בעיטה חופשית נפסקה לברצלונה כ-20 מטרים משערו של דייגו לופס מצד שמאל. צ'אבי בעט את הכדור באומנות מעל החומה והכניע את השוער, אבל המשקוף היה שם לטובתה של ריאל מדריד. מזל גדול לאלופה.

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה מול מייקל אסיין, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
אסיין לא עשה לו חיים קלים. מסי/רויטרס

דקה 24: טעות נוראית של קרבאליו, שהחזיר כדור אחורנית לשוער שלו לופס. פדרו גנב את הכדור ובעט לשער החשוף, אך רפאל וראן הציל מהקו ברגע האחרון.

דקה 35: מסוט אוזיל קיבל כדור בצד ימין ושלח רוחב לעברו של קרים בנזמה. דני אלבס ניסה להרחיק אך מעד ונגע בכדור בידו. ריאל הייתה צריכה לקבל פנדל, אך קופחה וברצלונה ניצלה מפיגור.

דקה 47: ריאל עלתה נחושה למחצית השנייה וכמעט כבשה שער בזק. קרים בנזמה החליף מסירות עם מסוט אוזיל, עבר את קרלס פויול ובעט כדור מסובב, שחלף מעט מעל שערו של פינטו.

דקה 50: גול! נשבר הקרח בבירנבאו. הגנת ריאל הרחיקה כדור לא טוב. ליאונל מסי התגנב מאחור וחטף את הכדור, שהגיע לססק פברגאס, שבקור רוח בעט לפינה הרחוקה של דייגו לופס. 0:1 לברצלונה.

ססק פברגאס, שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
כבש שער יפה. פברגאס/רויטרס

דקה 60: החמצה אדירה של ריאל מדריד. מייקל אסיין שלח כדור רוחב מצד ימין, כריסטיאנו רונאלדו הגיע מאחור וניסה לנגוח מול השער החשוף, אך לא הכניס את הראש מספיק טוב והכדור חלף החוצה.

דקה 70: כמעט 0:2 לברצלונה. דני אלבס נשלח בכדור עומק בצד ימין ויישר את הכדור לססק פברגאס, שמצא עצמו לבדו מול דייגו לופס אך שלח כדור גבוה והחוצה.

דקה 73: עוד מצב אדיר לקטלאנים. פדרו נשלח בצד ימין ונותר בלתי מכוסה. החלוץ חדר לעומק ומול דייגו לופס בעט החוצה.

דקה 81: גול! ריאל מדריד מצאה את השיוויון. מסוט אוזיל הרים כדור מדויק מצד ימין, היישר לראשו של רפאל וראן הצעיר, שנגח מעולה פנימה. 1:1.

דקה 87: ג'ורדי אלבה נשלח חופשי בצד שמאל ובעט כדור אדיר, אבל דייגו לופס הדף בקושי החוצה.

ריאל מדריד: דייגו לופס, אלברו ארבלואה, ריקרדו קרבאליו, רפאל וראן, מייקל אסיין, צ'אבי אלונסו, חוסה קאייחון (לוקה מודריץ', 58), מסוט אוזיל, סמי חדירה, כריסטיאנו רונאלדו, קרים בנזמה (גונסאלו היגואין, 63).

ברצלונה: פינטו, דני אלבס, ג'רארד פיקה, קרלס פויול, ג'ורדי אלבה, צ'אבי, סרחיו בוסקטס, ססק פברגאס (טיאגו, 85), אנדרס אינייסטה, ליאונל מסי, פדרו (אלכסיס סאנצ'ס, 76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully