וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: ריאל מדריד תחפש שוער שיתחרה בקסיאס

אחרי שסופסל מול מלאגה, הקפטן עשוי להתמודד בעונה הבאה מול שוער בכיר על מקומו, בניסיון לגרום לו להרים את הרמה

ההפסד של ריאל מדריד במלאגה, ביום שבת החולף, לא היה הדבר הכי מעניין סביב אותו משחק. על האליפות ויתרו בריאל כבר מזמן וכל עיסוקה של התקשורת המקומית, כמו גם של השחקנים עצמם, מאז אותו משחק, היה בסיפסולו של השוער והקפטן איקר קסיאס, שפינה את מקומו בהרכב לאנטוניו אדן.

מאמן ריאל, ז'וזה מוריניו, אמר לאחר המשחק (אותו הפסידו הבלאנקוס 3:2), כי ההחלטה לספסל את השוער הספרדי הוותיק הייתה מקצועית בלבד וכי אדן נמצא כרגע בכושר טוב יותר ואילו כעת פורסם כי הקבוצה מחפשת לקראת העונה הבאה שוער שיתחרה בקסיאס על עמדת השוער הראשון.

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד על הספסל. David Ramos, GettyImages
בריאל רוצים שהוא יתעורר. קסיאס על הספסל בשבת/GettyImages, David Ramos

על פי הדיווחים, האלופה הספרדית מעוניינת בשוער בכיר, ייתכן שזר, שיוכל לעמוד מול קסיאס בצורה שווה. בריאל מאמינים שזה מה שיגרום לשוער, שמגן על שערה של ריאל באופן רציף מאז 2002, להרים שוב את הרמה, שלטענתם ירדה בצורה משמעותית לאחרונה. יש לציין כי לא מדובר במחליף שיבוא על חשבונו של קסיאס, אלא רק בניסיוון לייצר לו תחרות.

אדן, שכאמור פתח מול מלאגה, שיחק עד כה רק במשחקי הגביע וגם זה לא קרה בכולם ובמדריד חוששים מהבור הגדול שיש להם על הספסל. כזכור, עד לעונת 2010/11, ייז'י דודק הפולני המנוסה היה מחליפו של קסיאס.

בין מוריניו לקסיאס שוררים יחסים לא טובים זה תקופה ארוכה והשוער, כמו גם חברו הטוב סרחיו ראמוס, עקצו בעבר את דרכיו של המאמן. אחרי הסיפסול בשבת אמר ראמוס: "זה הפתיע את כולנו, כי הוא הקפטן שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully