וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ”הניתוח של טיטו הסתיים כמתוכנן”

קפטן ברצלונה סיפר על היום הקשה שעבר על קבוצתו בעקבות מחלתו של המאמן וילאנובה: "הוא אמר לנו שהוא מחכה לחזור"

ברצלונה ממשיכה להתעסק היום אך ורק בדבר אחד: בריאותו של המאמן טיטו וילאנובה, שבגופו נמצאו גרורות סרטניות. המאמן עבר היום (חמישי) ניתוח ובקבוצה עדכנו כי הניתוח הסתיים כמתוכנן. כעת תקופת ההחלמה של המאמן בן ה-44 תתבסס על הטיפול הרפואי שהוא יקבל.

אחרי שלא הגיב בצורה רשמית עד כה, קפטן ברצלונה קרלס פויול התייצב בשעות הצהריים בפני התקשורת וענה על שאלות על היום הקשה שעבר המועדון, לאחר שוילאנובה הודיע על כך שמחלת הסרטן תקפה אותו בשנית.

"זה היה יום קשה, במיוחד בבוקר כששמענו את החדשות לראשונה", אמר פויול בפתח מסיבת העיתונאים, "מדובר במכה קשה, החדשות הן קשות מאוד, אבל אז טיטו הגיע לחדר ההלבשה שלנו והסביר לנו מה בדיוק קורה וזה נתן לנו כוח. הוא עוד לא הלך, והוא כבר אמר לנו שהוא מחכה לחזור. אנחנו יותר מעודדים היום כי הבנו שהבשורות הן טובות והניתוח עבר בצורה טובה מאוד. זו מכה לא פשוטה, אבל כמו שזוביזארטה אמר, אנחנו צריכים להמשיך להאבק. הקבוצה תמיד הסתדרה וכך גם הפעם".

פויול הגיב על העבודה עם המאמן ג'ורדי רואורה: "הוא עובד איתנו שנים, מאוד אקטיבי באימונים, שום דבר לא ישתנה, הגישה שלנו לא תשתנה. אף אחד לא צריך להכנס ללחץ, אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות".

קרלוס פויול שחקן ברצלונה. רויטרס
"זה היה יום קשה, במיוחד בבוקר כששמענו את החדשות לראשונה". קרלוס פויול במהלך מסיבת העיתונאים/רויטרס

על הגרלת ליגת האלופות שסידרה לקבוצתו מפגש לא פשוט עם מילאן אמר הקפטן: "אני מאוד שמח, אמרתי לפני ההגרלה שאני רוצה לשחק נגד מילאן, כי זאת קבוצה שאני מאוד נהנה לשחק מולה, ובמגרש שלה. המשחקים האחרים הם די טובים, המפגש בין ריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד יפגיש שתיים מהקבוצות הכי טובות בעולם. שאר הקבוצות הספרדיות קיבלו הגרלה לא פשוטה, אבל הן פייבוריטיות במשחקים שלהן".

כזכור, פויול האריך השבוע את חוזהו בקבוצה עד לשנת 2016: "המועדון הציע לי חוזה עד העונה הזאת, אבל אני מתכוון להמשיך לשחק כל עוד שאני ארגיש טוב. הכוונה שלי היא להמשיך לשחק טוב, ואם אני אוכל לשחק מעבר, אז אני אעשה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully