וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "אשמח לשחק במקום יותר רגוע בעתיד"

שוערה של ריאל מדריד הפתיע בראיון שערך ורמז על עזיבה עתידית: "אם מבקרים אותי כך כשאני בן 31, מה יהיה בגיל 37?"

איקס קסיאס הוא אחד השחקנים הכי מזוהים עם ריאל מדריד וגם אחד משחקני הבית היחידים שלה. רק אתמול (שני) הצהיר סרחיו ראמוס כי הוא "ישמח לפרוש בריאל מדריד". אולם, מסתבר שקסיאס, כבר חושב על התחנה הבאה שלו והוא לא מתכנן לפרוש במועדון שבו הוא גדל.

"בעוד ארבע או חמש שנים אני אשמח לעבור ולשחק במקום יותר רגוע". כך אמר קסיאס בראיון שערך ואף רמז על התחנה הבאה שלו: "לשחק בליגת ה-MLS זה משהו בהחלט אפשרי עבורי. אני לא אעבור לקבוצה שיכולה להתחרות עם ריאל מדריד".

השוער לא חסך בביקורת על הנעשה בריאל והסביר את ההחלטה שלו: "אם בגיל 31 אני מקבל כאלו ביקורות על כל טעות שאני עושה, מה יהיה כשאהיה בגיל 37?". מאז שמונה ז'וז'ה מוריניו כמאמנה של הקבוצה, נפוצו בספרד דיווחים רבים שגרסו כי בין השוער הוותיק למאמן הפורטוגלי היו לא מעט חילוקי דעות והשניים לא משדרים על אותו גל.

קסיאס התייחס גם למאמן הפורטוגלי והתייחס לדיווחים לפיהם הוא יעזוב את המועדון בקיץ: "מוריניו לא אוהב שמדברים עליו מאחורי הגב. הוא אוהב לדבר פנים אל פנים. קשה לי לדמיין את ריאל מדריד בלי מוריניו". על היחסים שלו עם מוריניו ופלורנטינו פרס הוא אמר: "אין שום בעיה בינינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully