וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה דרש לשחרר את פיקה, פברגאס, וייה ואלבס?

סוכן כדורגל ספרדי טוען כי המאמן היה מוכן להישאר בברצלונה בתנאי שתהיה מהפיכה. סנדרו רוסל סירב, וסלל את עזיבתו

השמועות בנוגע לקבוצתו הבאה של פפ גווארדיולה נמשכות. הבוקר (שישי) פרסם ה'דיילי סטאר' הבריטי כי מנצ'סטר סיטי מעוניינת שמאמן ברצלונה לשעבר יחליף בתפקיד את רוברטו מאנצ'יני, שנמצא על הכסא החם בשבועות האחרונים. אמש כבר דווח באנגליה כי סיטי קרובים מאוד לצרף את מנהל בארסה לשעבר צ'יקי בגיריסטיין, לאחר שכבר החתימו בקיץ את פראן סוריאנו, שבעצמו עבד במועדון הקטלאני מספר שנים ושיתף פעולה עם גווארדיולה.

על פי הערכות, הצעדים הללו עשויים לגרום לגווארדיולה להעדיף את הסיטיזנס, גם על פני מנצ'סטר יונייטד, שרואה במאמן המוערך אחד המועמדים לרשת את אלכס פרגוסון.

כך או כך, סוכן השחקנים הספרדי פרנסואה גייארדו חשף היום את הסיבה האמיתית, לטענתו, בגינה עזב גווארדיולה את ברצלונה בתום ארבע שנים מופלאות: לטענתו, המאמן דווקא היה מוכן להמשיך, אם כי רק בתנאי שהמועדון ימכור ארבעה שחקני מפתח - ססק פברגאס, ג'רארד פיקה, דני אלבס ודויד וייה.

"הוא לא היה מחובר לפברגאס, פיקה ואלבס, ואילו הסיבות שלדעתו היה צריך למכור את וייה היו ספורטיביות", אמר גז'ארדו. "הוא בעיקר היה מאוכזב מססק כאדם. הוא סירב ללחוץ לו את היד כשבפרגאס חתם. אבל סנדרו רוסל טען שהשחקנים הללו לא יימכרו בשום אופן, ושהקהל לא יהיה מוכן לקבל עזיבה שלהם".

כאמור, מאז עזיבתו את ברצלונה בקיץ, גווארדיולה היה מועמד בין היתר למנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן, אינטר, מילאן, ועוד מספר קבוצות נוספות. טיטו וילאנובה, שהחליפו בתפקיד, בינתיים לא הראה סימנים של חוסר שביעות רצון מארבעת השחקנים הנ"ל. מחר תצא סגנית האלופה ומוליכת הטבלה הספרדית למשחק חוץ מול ראיו וייקאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully